AUDIÈNCIES MARÇ

TV3 (14,5%) lidera i creix al març, Antena 3 (10,0%) torna a guanyar a Telecinco (8,5%) i 8tv (0,8%) no millora

TV3 ha guanyat +0,3 dècimes i s'ha situat a 4,5 punts d'Antena 3 (10,0%) i a 6 punts de Telecinco (8,5%) i ha liderat 30 dels 31 dies del mes

TV3, líder del mes de març amb un 14,5%

TV3 ha estat la televisió líder del mes de març amb un 14,5% (+0,3) a 4,5 punts d'Antena 3 (10,0% i -0,3) i a 6 punts de Telecinco (8,5%) que iguala la dada del febrer. La 1 (7,1%) ha estat tercera després de guanyar +0,4 dècimes i La Sexta (6,0%) s'ha mantingut, mentre Cuatro (4,3%) ha perdut -0,1 dècima i ha quedat per sota del canal de Mediaset, Energy que ha aconseguit un molt bon 4,8% (+0,5).

També han destacat els canals temàtics Divinity (2,9%) i Atreseries (2,2%), mentre i 8tv (0,8%) segueix sense arribar a l'1,0%. Per la seva banda, el SX3 (0,6%) i l'Esport3 (0,9%) han igualat la dada del mes anterior i el 324 (1,1%) ha perdut -0,1 dècima.

TV3 també ha liderat la franja del day time, amb un 14,6%, a 4,2 punts de la segona, Antena 3; i la franja del prime time amb un 16,8%, superant 6,8 punts la segona classificada, Antena 3.

RÀNQUING MARÇ 2023
14,510,08,57,16,04,32,40,8

Els Telenotícies i Crims arrasen

TV3 ha liderat l'audiència 30 dies dels 31 del mes de març i el rànquing dels programes més vistos del dia en 29 ocasions, i sempre ho ha fet amb un telenotícies, excepte el dia de l'estrena de la nova temporada de Crims que va batre el seu rècord històric amb 688.000 espectadors i un 30,9% i va ser el segon espai més vist del mes.

El partit de Copa entre el R.Madrid i el Barça emès a La 1 amb 822.000 espectadors i un 32,2% va ser el programa més vist i el TN vespre del 20 de març va ser el tercer, amb una quota del 29,2% i 683.000 espectadors.

També han aconseguit el rècord de la temporada el concurs Atrapa'm si pots (19,2%), el Polònia (22,1%), la sèrie Com si fos ahir (24,7%) i el Gol a gol post Barça-R.Madrid que es va emetre per TV3 i que va aconseguir 183.000 espectadors (12,5%). També ha destacat l'estrena d'Eufòria amb 381.000 (22,4%).

Audiència canals infantils (de 4 a 12 anys)

El SX3 amb un 5,9% de quota entre els nens de 4 a 12 anys, ha perdut -0,1 dècima i ha caigut al tercer lloc empatant amb Disney Channel (5,9%) i per darrere de Boing (15,4% i -2,2) i Clan (7,3% i +1,9%).

  • 15,4%
  • 7,3%
  • 5,9%
  • 5,9%

Mediaset lidera i guanya a Atresmedia

Per grups, Mediaset (24,7%) s'ha imposat a Atresmedia (22,5%), els canals de la CCMA (17,0%) s'han mantingut tercers i RTVE s'ha quedat amb un 11,1%. A Espanya, en canvi, Atresmedia (27,2%) s'ha imposat a Mediaset (26,5%) i RTVE (14,2%).

Antena 3 líder a Espanya

A Espanya, Antena 3 (14,1%) ha estat la cadena més vista al gener i ja suma 17 mesos consecutius líder, tot i perdre -0,1 dècima. Telecinco (11,2%) ha guantat +0,2 dècimes i La 1 (9,1%) ha recuperat +0,4 dècimes. La Sexta (6,3%) ha guanyat +0,1 dècimes i Cuatro (5,1%) ha caigut -0,2, mentre La 2 (2,7%) ha reculat -0,1 dècima.

Cadenes més vistes a Espanya

Font: Dos30'

Cadenes més vistes per Comunitats

TV3 (14,5%) a Catalunya, Telecinco (11,2%) a Euskadi i Navarra, La 1 (9,1%) a La Rioja i Astúries i Antena 3 (14,1%) a la resta, han estat les cadenes més vistes a l'estat espanyol.

Font: Dos30'

ETIQUETES:

Deixa un comentari