La cadena pública aconsegueix superar a les ofertes de les cadenes espanyoles i s'imposa dissabte i diumenge
Cap de setmana per a TV3. L'onada de calor i les vacances d'agost estan donant bons resultats a la cadena pública. Dissabte, TV3 va ser la més vista amb un 11,8% i va aconseguir els tres espais més vistos del dia: els 'TN' i la pel·lícula de la tarda 'Presa d'una obsessió', que va reunir a 191.000 espectadors (13,1%) i va superar al 'Multicine' d'Antena 3 (10,5%). A la nit, també va liderar una pel·lícula en català de TV3, 'L'Espia que em va estimar' amb 136.000 espectadors (9,8%) va superar a la segona de la franja 'En Busca del arca perdida' a Antena 3 amb 117.000 espectadors (8,8%).
Diumenge, TV3 també va ser la més vista gràcies als 'Telenotícies' i la pel·lícula 'Tulipes a la primavera', que amb un 10,8% va superar a la que va emetre Antena 3 (8,5%) i a Tele 5, en 3er lloc amb 'Viva la vida' (8,4%). El primer partit de lliga entre el Barça i la Reial Societat va reunir a 214.000 espectadors (14,0%) però no va poder superar al 'TN Vespre' (16,5%).
PRIME TIME DIUMENGE
La sèrie turca s'imposa i el programa de Xantal Llavina cau
- Mi Hija (Antena 3): 228.000 (13,7%)
- Revolució 4.0 (TV3): 139.000 (8,1%)
- Viajeros Cuatro (Cuatro): 109.000 (7,4%)
- Aire lliure (TV3): 100.000 (6,8%)
TARDA
La pel·lícula de TV3 supera a les ofertes en castellà
- Tarda de cine. Tulipes a la primavera (15.45h, TV3): 159.000 (10,8%)
- Multicine 1 (16h, Antena 3): 123.000 (8,5%)
- Viva la vida (Tele 5): 112.000 (8,4%)
MIGDIA
Empat entre les motos i el programa presentat per Nuria Marín
- Moto GP. Àustria (Dazn 2): 132.000 (9,7%)
- Socialité (Tele 5): 126.000 (9,6%)
- Cocina Abierta Karlos Arguiñano (Antena 3): 114.000 (10,5%)
- Joc de Cartes Estiu (TV3): 107.000 (9,2%)
CADENES MÉS VISTES
TV3, líder de diumenge amb un 9,6%, seguida d'Antena 3 (8,4%), i Tele 5 (8,3%).