You are currently viewing TV3 arrasa amb el documental sobre l'atemptat de l'11-S a Nova York (18,4%)
"102 minuts que van canviar Amèrica" (TV3)

TV3 arrasa amb el documental sobre l'atemptat de l'11-S a Nova York (18,4%)

El 'Sense Ficció' aconsegueix un dels seus millors resultats amb 345.000 espectadors i lidera la nit de dimarts a Catalunya

TV3 ha començat amb bon peu el mes de setembre. Aquest dimarts, va ser la més vista del dia amb un bon 15,4% de quota. El documental "102 minuts que van canviar Amèrica", emès al 'Sense Ficció', va fer el seu millor registre des del 18 de maig amb 345.000 espectadors i un 18,4% de quota. Els 3 espais més vistos del dia van ser de TV3 amb els Telenotícies al capdavant. 8TV es va quedar en un 0,3% de quota diària i el 'Sexual revolution' d'Ares Teixidó va ser l'espai més vist de la privada amb 12.000 espectadors (0,6%).

Destaca el gran resultat d'Alfons Arús amb el seu 'Aruser@s' al matí, amb un 19,7% de mitjana i puntes del 32,4%. A la tarda, el 'Tot es mou' de TV3 va caure a un baix 8,4% i es va veure superat per Tele 5 i Antena 3. L'espai de Melero va quedar a tocar del 'Más vale tarde' de La Sexta (6,4%).

PRIME TIME

El reportatge sobre l'atemptat de l'11-S lidera amb contundència

  1. Sense ficció. 20 anys 11-S (TV3): 345.000 (18,4%)
  2. Regreso a la última tentación (Tele 5): 254.000 (11,1%)
  3. El Hormiguero (Antena 3): 192.000 (8,4%)
  4. Doc (Tele 5): 189.000 (10,2%)

VESPRE

Antena 3 s'imposa amb contundència i Toni Soler cau al 3er lloc

  1. Pasapalabra (Antena 3): 303.000 (20,3%)
  2. Aquí la tierra (La 1): 223.000 (14,0%)
  3. Està Passant (TV3): 218.000 (14,3%)

SOBRETAULA

TV3 recupera el 1er lloc

  1. Com si fos ahir (TV3): 250.000 (16,3%)
  2. Sálvame Limón (Tele 5) 178.000 (11,9%)
  3. Amar es para siempre (Antena 3): 143.000 (10,2%)

TARDA

'Sálvame' es manté líder i Melero enfonsa la tarda de TV3

  1. Sálvame Naranja (Tele 5): 185.000 (16,0%)
  2. Tierra Amarga (Antena 3): 156.000 (13,8%)
  3. Boom! (Antena 3: 129.000 (12,4%)
  4. Tot es mou (TV3): 100.000 (8,4%)
  5. Más vale tarde (La Sexta): 76.000 (6,3%)

MIGDIA

Tele 5 s'imposa amb el programa de Sónsoles Onega i Ustrell guanya a Arguiñano

  1. Ya es mediodía (Tele 5): 209.000 (15,5%)
  2. Planta Baixa (de 13 a 13.55h TV3): 125.000 (12,9%)
  3. Cocina Abierta con Karlos Arguiñano (Antena 3): 80.000 (7,6%)
  4. Al rojo vivo (La Sexta): 63.000 (8,9%)
  5. Planta Baixa Prèvia (d'11 a 13h, TV3): 34.000 (6,6%)

MATÍ

Arús arriba a puntes del 32,4% i es reparteix la franja amb Ana Rosa mentre Heredia cau al 3er lloc

  1. El programa de Ana Rosa (Tele 5): 82.000 (17,1%)
  2. Aruser@s (La Sexta): 62.000 (19,7%)
  3. Els matins (TV3): 50.000 (13,6%)
  4. Espejo Público (Antena 3): 40.000 (8,3%)

CADENES MÉS VISTES

TV3 lidera el dilluns amb un 15,4%, seguida de Tele 5 (12,9%) i Antena 3 (11,0%). 8TV marca un 0,3%.

Deixa un comentari