Chanel Terrero incorpora canvis al seu "SloMo" durant el segon assaig d'Eurovisió


Chanel Terrero continua amb els assajos previs de la seva actuació a Torí, on dissabte 14 de maig se celebrarà el Festival d'Eurovisió. Aquest dissabte, la d'Olesa de Montserrat va fer el segon assaig general, que va permetre veure alguns canvis d'última hora en la cançó i la coreografia.

En un vídeo en què es poden veure 34 segons del segon assaig, la cantant interpreta una versió de SloMo diferent a la que va guanyar el Benidorm Fest. Es poden veure alguns canvis melòdics per donar-li més força i s'ha incorporat el so d'unes trompetes que simbolitzen els orígens culturals d'aquesta artista cubano-catalana.

A la part final de la cançó, just després del 'dance break', també s'han afegit uns passos de ball llatins. I tot això, acompanyat amb un nou joc de llums que permetrà un espectacle visual més espectacular i l'ús de pirotècnia.
08/05/2022

Deixa un comentari