Les Campanades de TV3 (38,8%) baten a Pedroche (23,8%) que torna a guanyar a La 1 a Espanya

Miki Núñez i Mariona Escoda a les Campanades del 2022

Antena 3 repeteix el 'sorpasso' a Espanya i Miki Núñez i Mariona Escoda reuneixen a 1.197.000 espectadors (43,1%) durant el raïm

TV3 va tornar a ser la cadena preferida per acomiadar l'any 2022 a Catalunya amb 1.197.000 espectadors i un espectacular 43,1% (1.163.000 espectadors i 38,6% al 2021) durant el minut exacte del raïm. Un increment de +34.000 espectadors i + 4,5 punts.

El programa especial de les Campanades (23.33 a 0.14h) va aconseguir 952.000 espectadors i un 38,8% (1.004.000 espectadors i 35,2% al 2021). Un increment de +3,4 punts respecte al 2021, però -52.000 espectadors.

L'"efecte Pedroche" d'Antena 3 tampoc va poder aquest any amb TV3 i la cadena privada va repetir el segon lloc amb 586.000 espectadors i un 23,8% (619.000 i 22,3% al 2021). La 1 amb Ana Obregón i Los Morancos va quedar tercera amb 381.000 (15,3%), una caiguda de -170.000 espectadors i -4,5 punts.

31/12
16,813,010,17,05,04,63,30,4
AUDIÈNCIA CAMPANADES 2022-2023
952.00038,8%
586.00023,8%
381.00015,3%
122.0006,4%
113.0004,5%
67.0002,7%
37.0001,5%
10.0000,4%

A Espanya, La 1 retalla distàncies amb Pedroche i TV3 supera a Tele 5

L'èxit de les Campanades de TV3 va ser tal, que la cadena pública va superar a les de Tele 5, La Sexta, La 2 i Cuatro al conjunt de l'Estat durant el minut del raïm.

Les Campanades d'Antena 3 amb Cristina Pedroche i Alberto Chicote van tornar a guanyar a Espanya amb un 33.5% i 5.235.000 espectadors. Una reculada de -0,2 dècimes i -1.073.000 espectadors respecte al 2021. Al minut exacte del raïm (de 0.00 a 0.01 hores), Antena 3 va créixer fins als 6.666.000 espectadors i un 39%. Això són -868.000 seguidors i +1,1 punts que al 2021.

Font: Dos30

La 1 amb Ana Obregón i Los Morancos, va aconseguir un 23.6% i 3.723.000 espectadors, un creixement de +1,2 punts, però un pèrdua de -462.000 seguidors. Al minut exacte del raïm, La 1 va reunir a 4.469.000 i un 26.1% (-289.000 seguidors i +2,2 punts).

Font: Dos30
PRIME TIME
  • El Polònia (27,5%) millora +2,3 punts i l'APM? (25,1%) perd -0,7 dècimes
  • José Mota (15,5%) creix +1,9 punts a La 1
Polònia522.00027,5%
APM?451.00025,1%
Feliz 2023 (23h)318.00017,3%
Sálvese quien Putin280.00015,5%
Adiós 2022213.00011,5%
Viva la fiesta en nochevieja122.0006,4%
Cine. El Hombre de acero118.0006,6%
Cachitos. Karaoke87.0004,6%
Cachitos Nochevieja83.0004,7%
First Dates Nohevieja43.0002,4%
Fora de to6.0000,3%
POST CAMPANADES
  • L'APM? Session (21,8%) lidera i millora +1,7 punts el Post Campanades del 2021 i Cachitos cau del 18,7% de fa un any al 13,0%
APM? Session369.00021,8%
Feliz 2023318.00017,3%
Cantando al 2023293.00017,5%
Cachitos nochevieja219.00013,0%
Viva la fiesta en nochevieja122.0006,4%
Cine. Una buena madre41.0002,1%
Cine. Bad Teacher40.0002,3%
8tv en pijama9.0000,4%
VESPRE
  • El cine d'Antena 3 (12,5%) destrona a Llucià Ferrer (7,5%)
Multicine 3198.00012,5%
Atrapa'm si pots118.0007,5%
Fiesta!132.0008,5%
La Sexta Noticias99.0006,3%
Noticias Cuatro94.0006,0%
Cine de barrio59.0003,7%
Cine 347.0003,0%
Agatha Christie3.0000,2%
TARDA
  • El cine de TV3 lidera la sobretaula (11,4%) i Antena 3 domina després (12,3%)
Multicine 2188.00012,3%
Multicine 1166.00010,6%
Tarda de cine 1179.00011,4%
Fiesta132.0008,5%
Tarda de cine 2110.0007,1%
Sesión de tarde 1107.0006,9%
Home cinema 299.0006,4%
Cine 199.0006,2%
Sesión de tarde 278.0005,1%
Cine 273.0004,8%
Home cinema 139.0002,5%
Perry Mason6.0000,4%
Agatha Christie6.0000,4%

Al matí, el Sorteig de la Grossa de Cap d'Any, va punxar amb només 59.000 espectadors, molt lluny dels 136.000 espectadors (22,6%) del 2021.

RÀNQUING DESEMBRE 2022
13,310,19,98,25,33,82,90,7

Font: CCMA

ETIQUETES:

Deixa un comentari