AUDIÈNCIES

Les Campanades de TV3 (36,1%) cauen -6,9 punts i Pedroche (26,5%) creix i retalla la seva distància

Durant el minut exacte del raïm, TV3 va reunir 1.007.000 espectadors i un 36,2% (1.197.000 i 43,1% al 2022)

Laura Escanes i Miki Núñez lideren però empitjoren el resultat del 2022

TV3 va tornar a ser la cadena preferida per acomiadar l'any a Catalunya amb 1.007.000 espectadors i un excel·lent 36,2% (1.197.000 i 43,1% al 2022) durant el minut exacte del raïm. Una caiguda de -190.000 espectadors i -6,9 punts.

El programa especial de les Campanades de TV3 (23.40 a 0.12h) va aconseguir 924.000 espectadors i un 36,1% (952.000 espectadors i 38,8% al 2022) i va tenir un pic màxim del 39,1% a les 23:56h. Tot i això, la retransmissió de Laura Escanes i Miki Núñez va perdre -28.000 espectadors i -2,7 punts respecte l'any anterior.

A Antena 3, l'"efecte Pedroche" no va aconseguir fer el 'sorpasso' a TV3 tot i que va retallar considerablement la seva distància i es va quedar a 9,7 punts. Amb un total de 659.000 espectadors i un 26,5%, va millorar els 586.000 espectadors i 23,8% que havia obtingut al 2022.

Pedroche va aconseguir un pic màxim del 33,9% a les 23:59h. En aquest mateix minut, Escanes va obtenir un 36,1% a TV3, només 2,2 punts de diferència.

La 1 de TVE va quedar tercera amb només 342.000 espectadors i un 13,7%, una caiguda de -34.000 espectadors i -1,6 punts.

Audiència Campanades 2023 a Catalunya

  1. TV3: 924.000 (36,1%)
  2. Antena 3: 659.000 (26,5%)
  3. La 1: 342.000 (13,7%)
  4. Telecinco: 121.000 4,9%
  5. La 2: 76.000 (3,0%)
  6. La Sexta: 72.000 (2,8%)
 

Campanades a banda, TV3 també va arrasar a la nit amb els especials de l'APM? (27,1%) i el Polònia (29,8%). Els dos espais van millorar els resultats del 2022 quan havien obtingut un 25,1% i 27,5% respectivament.

Pedroche guanya a La 1

A Espanya, les Campanades de  Cristina Pedroche a Antena 3 van liderar per tercera vegada consecutiva amb un 29,0% i 4.309.000 espectadors. Malgrat això, la cadena privada va perdre -4,5 punts i -926.000 espectadors respecte a fa un any (33,5% i 5.235.000).

En el minut exacte del raïm (de 0.00 a 0.01 hores), Antena 3 va arribar fins als 5.608.000 espectadors i el 34,4% de quota (-1.058.000 seguidors i -4,6 punts respecte al 2022).

 
La 1 va repetir el segon lloc amb 4.396.000 espectadors i un 27,0% (26,1% al 2022). A gran distància es va situar Telecinco que va fer les Campanades des de Sevilla i va reunir 1.118.000 seguidors i un baix 6,9%, tot i que va guanyar +2,2 punts (4,7% al 2022). La Sexta va fer un pobre 4,8% (4,4% al 2022).
 

Campanades 2023 a Espanya

Font: Dos30'

A banda de TV3, destaca el gran resultat de la Televisió Canària amb un estratosfèric 66,0% i 451.000 espectadors. La gallega TVG va obtenir un bon 18,2%, la basca ETB un 15,2%, la valenciana À Punt un correcte 7,4% i la balear IB3 un bon 12,2%.

Font: Dos30'

31/12

Prime time

El 30 Minuts (15,5%) lidera amb comoditat i Supervivientes (11,5%) es reparteix la seva franja amb L'amiga genial (9,4% i 13,8%)

POST CAMPANADES

El 30 Minuts (15,5%) lidera amb comoditat i Supervivientes (11,5%) es reparteix la seva franja amb L'amiga genial (9,4% i 13,8%)

Vespre

Llucià Ferrer (13,0%) lidera a 4,7 punts d'Aquí la tierra (8,3%)

Tarda

El cine de TV3 (13,6%) lidera fins a les 17.15 i Fiesta (10,0%) s'imposa de 17.15 a 20.15 

Matí i migdia

El GP d'Itlàlia de Moto GP aconsegueix un modest 9,3% a La 1

Audiència canals infantils
(de 4 a 12 anys)
El més vist del SX3
YAKARI (17:49)28.0001,7%
YAKARI (17:37)24.0001,5%
LA MIA I EL LLEO BLANC (11:19)23.0003,1%
ROBIN HOOD,EL TRAPELLA DE SHERWOOD (17:13)18.0001%
YAKARI (17:25)18.0001,1%
ROBIN HOOD,EL TRAPELLA DE SHERWOOD (17:01)16.0000,9%
ARTUS I ELS VAILETS DE LA TAULA RODONA (18:01)15.0000,9%
NARUTO (19:54)14.0000,9%
ANGELO,DESPERTA'T ES NADAL! (10:14)14.0002,8%
EL XAI SHAUN (13:38)9.0000,9%

ETIQUETES:

Comentaris ( 2 )

  1. Oriol

    Sabeu quina va ser l'audiència digital de les campanades de tv3?
    Moltes gràcies

    1. Redacció EMDT

      40.000 dispositius únics van seguir les Campanades a través d'internet, un 48% més que l'any anterior.

Deixa un comentari