AUDIÈNCIES GENER

TV3 (15,1%) arrasa al gener a 4,8 punts d'Antena 3 (10,3%) i a 7,5 de Telecinco (7,8%) que fa el seu mínim històric

TV3 ha guanyat +1,8 punts, aconseguint el millor més de gener des del 2020 i sent la més vista 3n 30 dels 31 dies

TV3

TV3 ha estat la televisió líder del mes de gener amb un 15,1% (+1,8). Es tracta del millor més de gener des del 2020 i que l'han situada a 4,8 punts de la segona cadena Antena 3 (10,3%) i a 7,3 de la tercera, Telecinco (7,8%) que ha fet el seu mínim històric després de perdre -0,4 dècimes.

Tot i això, La 1 ha estat la cadena més perjudicada passant d'un10,1% a un 7,0%, ja sense el Mundial de Qatar. La Sexta (5,8%) ha millorat mig punt la dada del desembre i Cuatro (3,8%) ha igualat el resultat del mes anterior. Pel que fa a 8tv (0,8%) ha millorat una sola dècima i segueix estancada sense aconseguir arribar a l'1,0%. El SX3 (0,5%) i l'Esport3 (0,9%) han millorat en +0,1 i +0,3 dècimes respectivament, aconseguint el millor gener des del 2017.

RÀNQUING GENER 2023
15,110,37,87,05,83,82,60,8

TV3 ha liderat el rànquing de programes 31 dels 31 dies del mes i ha estat la cadena més vista 30 dels 31 dies del mes. L'espai més vist 'aquest gener ha estat el TN Vespre del 24 de gener amb 761.000 espectadors i un 32,6% de quota.

Per grups, Atresmedia (22,9%), s'ha tornat a imposar a per la mínima a Mediaset (22,7%), seguides dels canals de la CCMA (17,8%) i RTVE (11,1%).

Els programes més vistos

Telecinco fa el seu mínim històric

A Espanya, Antena 3 (14,2%) ha estat la cadena més vista al gener i ja suma 15 mesos consecutius líder. El canal d'Atresmedia ha millorat +0,7 dècimes respecte al desembre i aconsegueix el major avantatge sobre Telecinco en gairebé 25 anys.

Telecinco (10,5%) s'ha quedat a 3,7 punts després d'haver fet el pitjor gener de tota la seva història i perdre -0,2 dècimes respecte al desembre.

La 1 (9,4%) ha perdut 2,9 punts i lel segon lloc que va aconseguir al desembre, tot i que ha millorat +0,7 dècimes les dades del gener del 2022. La Sexta (6,0%) ha començat l'any millorant +0,5 dècimes i ha tornat a superar a Cuatro (5,2%) que també ha guanyat +0,5 dècimes.

Cadenes més vistes a Espanya

Font:Dos30'

Cadenes més vistes per Comunitats

Font: Dos30

Els programes de TV3 a l'alça

Els programes diaris de TV3, a excepció d'Els matins, tots han fet el millor mes de la temporada. El Tot es mou, d'Helena Garcia Melero, va fer el millor resultat de la temporada el dia 30, amb una quota del 16% i 81.000 espectadors i aquest gener fa el millor mes, amb una mitjana de 62.000 espectadors i un 13% de quota. 

El Cuines i Com si fos ahir també han fet el millor mes de la temporada, amb una quota del 24,2% i 364.000 espectadors per al programa de Marc Ribas i 269.000 espectadors i un 19,4% de quota per a la sèrie de sobretaula. També ha fet el millor mes de la temporada el Planta baixa d'Agnès Marquès, amb 137.000 espectadors i una quota del 10,7% i a més ha liderat el global de la franja.

El Col·lapse de Ricard Ustrell també ha fet el millor mes de la temporada, amb 234.000 espectadors i una quota del 13,9% de quota.

El SX3 i Esport3 milloren

El SX3 (0,5%) ha estat l'única cadena infantil amb guanys amb bons resultats per a la franja del vespre de dilluns a divendres, en què ha liderat en el target nens, amb un 12,3% de quota. Pel que fa al consum digital, el SX3 ha fet la millor dada d'un més de gener, amb 2,4 milions de reproduccions de vídeo.

L'Esport3 (0,9%) també ha fet el millor mes d'aquesta temporada, igualant l'abril del 2022 i aconseguint el millor gener des del 2017.

ETIQUETES:

Deixa un comentari