La cadena privada perd un punt al còmput del juliol i TV3 ja se situa a 2,4 punts
Bon cap de setmana per a TV3. La cadena pública va ser la més vista tan dissabte (12,7%) com diumenge (11,9%.) El darrer 'Preguntes Freqüents' de la temporada va ser el programa més vist de la nit de dissabte amb una quota del 13,4% i 172.000 espectadors. Diumenge, l'anàlisi del per què i el com de l'ascens de l'extrema dreta i els seus postulats a '30 Minuts. Anatomia de VOX', va obtenir un gran resultat amb 408.000 espectadors i un 18,7%. Els espais més vistos del dia van tornar a ser els Telenotícies de TV3.
Amb aquestes dades, TV3 segueix retallant la seva distància amb Tele 5, ara que ja ha acabat l'Eurocopa de futbol. Divendres 16 de juliol, Tele 5 acumulava un 16,5% i TV3 un 13,4% de quota mensual (3,1 punts de distància) respectivament. Passat el cap de setmana, Tele 5 baixa a un 15,7% i TV3 amb un 13,3%, perd una sola dècima (2,4 punts de distància).
PRIME TIME DIUMENGE
El reportatge de TV3 sobre 'VOX' lidera amb contundència
- 30 Minuts. Anatomia de Vox (TV3): 408.000 (18,7%)
- Mi Hija (Antena 3): 206.000 (10,2%)
- Cine. Con Amor, Simon (Tele 5): 164.000 (8,4%)
- Película. The Karate Kid (La 1): 154.000 (7,9%)
TARDA
El cine d'Antena 3 lidera per la mínima
- Multicine 1 (Antena 3): 192.000 (12,3%)
- Tarda de cine. Miss Agent Especial (TV3): 190.000 (12,0%)
- Multicine 2 ( Antena 3) 161.000 (11,5%)
- Viva la vida (Tele 5): 140.000 (9,6%)
MIGDIA
El programa de María Patiño a Tele 5 guanya al concurs d'Antena 3
- Socialité (Tele 5): 148.000 (12,0%)
- La Ruleta de la Suerte (Antena 3): 134.000 (9,7%)
CADENES MÉS VISTES
TV3 cadena més vista de diumenge amb un 11,9%, seguida per Antena 3 (9,8%), i Tele 5 (8,7%).