El concurs enganxa als espectadors i ja està a punt de ser l'espai més vist del dia
Amb 580.000 espectadors i un espectacular 25,4% de quota, el concurs que cada tarda emet Antena 3 abans dels informatius, no toca sostre. Aquest dimarts, va estar molt a prop de superar al 'TN Vespre' de Toni Cruanyes que va fer menys quota (23,8%), però més espectadors (630.000). Unes dades que inclouen els espectadors del canal 324. Si només es tenen en compte els espectadors propis de TV3, el duel s'ajusta encara més i amb 606.000 espectadors i el 22.9%.
? ¡Hoy cumplimos 200 programas! ? Y en un día tan especial, queremos hacer llegar nuestro cariño y agradecimiento a todos los que nos seguís cada tarde desde casa. ¡Gracias de corazón! ? https://t.co/DyOMSfTBlE #Pasapalabra200 pic.twitter.com/qOaY5iqI5O
— Pasapalabra (@PasapalabraA3) February 23, 2021
Qui fins fa poc tenia el regnat de la franja fins a les 21h, era Toni Soler i el seu 'Està Passant' que ara, tot i mantenir bones xifres queden lluny: 378.000 espectadors i un 16,4%, gairebé a 9 punts de 'Pasapalabra'.
El gran beneficitat de l'èxit del concurs és l'informatiu 'Noticias 2' d'Antena 3, que ahir va ser el 4rt espai més vist amb 384.000 seguidors i el 14,8%.
NIT (PRIME TIME)
El 'Sense Ficció', sobre la delicada situació del comerç tradicional, va liderar la nit amb el 14,8%, seguit de 'El Hormiguero' amb el 13,5% i 'La isla de las tentaciones', molt més lluny amb un 8%.
Durant els mesos de la pandèmia el trànsit de gent pels carrers del centre de Barcelona es va reduir a la meitat, però pràcticament va desaparèixer de les vies més turístiques.
— Sense ficció (@senseficcio) February 23, 2021
? #FuturPetitComerçTV3
▶️ https://t.co/0tgSjHG7BS pic.twitter.com/oaHQUEf7hz
TARDA
La sèrie 'Com si fos ahir' (16,7%) primer i 'Sálvame Naranja' (13,8%) i el concurs 'Boom (15,4%) després, van ser els espais líders de la tarda. El 'Tot es mou' de Melero i Marquina queda enrere per poc amb el 12,3%.
TV3 aconsegueix mantenir-se líder del dia amb un bon 15,1%, seguida d'Antena 3 (13,6%) i Tele 5 (10,3%).