Els plats caldosos i taronjosos de la gastronomia tarragonina s'han apoderat dels televisors catalans a la nit de dimarts. Joc de Cartes continua buscant el millor restaurant de cuina tradicional, aquest cop als voltants de la capital romana i amb el restaurant El Trull, regentat per Jorge Piera, com a guanyador. Marc Ribas, quatre concursants i 316.000 espectadors (17,7% de quota de pantalla) han explorat en una ruta al llarg del Camp de Tarragona la cultura culinària de la zona, en què els arrossos, el marisc i les coques de recapte no hi han faltat. Un viatge on El Trull no ha sigut l'únic que ha sortit victoriós. El concurs de TV3 s'ha endut la seva millor xifra des de l'inici de la novena temporada, amb 12.000 televidents més que la setmana anterior i s'ha acostat a la marca que va deixar el primer capítol de la nova edició, que en va aplegar 318.000.
El partit entre el Barça i el Borussia Dortmund tampoc ha aconseguit fer ombra a Joc de Cartes. L'emissió del partit a càrrec de Movistar+ ha reunit 201.000 aficionats (10%) al voltant dels televisors, pendents del resultat de la contesa en què l'equip de Hansi Flick s'ha endut la victòria. Els tres gols encertats per Raphinha i Ferran Torres han fet que el Barça escali posicions a la classificació de la Lliga de Campions i es faci amb la segona plaça. El programa d'Esport 3 Zona Champions ho ha explicat davant de 98.000 espectadors (8,5%), que aconsegueix el seu millor resultat des de l'anàlisi del partit entre el Barça i el Brest (129.000 televidents; 11,8%).
Tot i l'impacte de la nit de futbol en les audiències, la cuina ha arrasat. L'empenta en les audiències ha dut a Joc de Cartes a la primera posició del prime time i la tercera del rànquing general de programes més vistos de la jornada; mentre eixampla el marge amb La Revuelta, que ha caigut a la segona plaça amb una pèrdua d'espectadors notòria. El late show de David Broncano no ha perdut gairebé 40.000 espectadors respecte el dilluns i compila una xifra mitjana de 204.000 seguidors (10,1%) per aquest dimecres a la nit. Després de la visita d'Ana Belén d'aquest dimarts, el cantant Manuel Carrasco ha irromput al plató del programa per promocionar el seu darrer projecte La Reina del Baile. Ha parlat amb Broncano, també, sobre les seves multes per excés de soroll durant el seu darrer concert a l'estadi Wanda Metropolitano (Madrid), que ascendeixen als 40.000 euros, però que el cantant es pren de broma. L'actor Antonio Resines ha protagonitzat una intervenció breu en què també ha anunciat la darrera pel·lícula en què participa, Un lío de millones, que ha utilitzat com a excusa per llançar una pila de bitllets al públic.
A nivell estatal, el programa de Broncano no ha pogut superar el seu rival d'Antena 3. El Hormiguero ha assegut davant dels televisors 2,1 milions d'espectadors (16,1%), 16.000 més que els de La Revuelta (14,8%) i s'ha convertit en el líder de la franja. Pablo Motos ha convidat Alaska al seu plató, una ocasió que la cantant mexicana ha aprofitat per revelar el seu darrer projecte Alaska revelada, una docusèrie sobre la seva vida en què el seu marit, Mario Vaquerizo, té molt protagonisme. L'entrevista ha catapultat el format a les audiències de l'Estat, però a Catalunya ha tingut menys incidència i ha replegat 143.000 televidents (7,1%). La xifra s'apropa a la de Gran Hermano, que es col·loca a la quarta posició amb 114.000 seguidors (5,8%).
El rànquing general d'audiències torna a ser encapçalat per TV3, que acumula un 15,3% de quota mitjana de pantalla. El Telenotícies del migdia (376.000, 28%) ha superat el del vespre en xifra d'espectadors i quota d'espectadors (352.000, 17,7%) i s'ha coronat com l'espai més vist de la jornada. A banda dels informatius i Joc de Cartes, els formats de la sobretaula són els espais més cotitzats per a la televisió pública catalana: Telenotícies comarques aconsegueix un 20,8%; Cuines, un 20,8% i El Paradís de les senyores, un 13,1%. A la tarda, la telenovel·la La Promesa (12,9%) continua per davant de La Selva (9,9%) i esdevé un dels espais més vistos de La1 juntament amb La Revuelta. La cadena pública espanyola (8%) torna a la tercera posició per l'augment d'audiències d'Antena 3, que recull un 8,7% gràcies als bons resultats de La Ruleta de la suerte (12,8%) i Pasapalabra (9,9%).