Cada partit en obert demostra encara més que el futbol gratuït és un producte d'èxit i que els catalans no fallen a cap cita. Tampoc a les de la selecció espanyola. I és que aquest dijous, el partit d'Espanya contra Bulgària de classificació per al Mundial ha estat el contingut més vist del dia i ha dominat la franja del prime time. Fins a 361.000 persones van connectar amb La1 per veure la victòria de Lamine Yamal, Pedri i companyia per 3 gols a 0, amb un 21,2% de quota de pantalla.
💣¡CUCU CUCURELLA!
— Teledeporte (@teledeporte) September 4, 2025
Menudo misil tierra-aire para marcar el segundo de la selección española frente a Bulgaria#SelecciónRTVE #WCQ https://t.co/uUAFUqE1Ub pic.twitter.com/9L5VqJZhiW
El partit de la selecció espanyola va superar en audiència els Telenotícies de TV3, que normalment no tenen competència. Però, a més, la televisió pública de Catalunya tampoc va aconseguir la segona posició pel que fa als programes no estrictament informatius. I és que, després del futbol i el Telenotícies Migdia, Vespre i Comarques, el cinquè programa més vist ha estat El Hormiguero, amb la visita de l'actriu catalana Ester Expósito.
El format de Pablo Motos ha tornat amb força de les vacances d'estiu i ja va ser molt seguit a Catalunya aquest dimecres amb el periodista i escriptor Arturo Pérez-Reverte, que va deixar declaracions incendiàries com que "Zapatero era ruc i es va tornar dolent, mentre que Sánchez és directament dolent" i "ens estan enfrontant entre germans". Sigui com sigui, TV3 està veient amenaçat el seu lideratge a la franja del prime time aquest inici de temporada.
Al seu torn, el Natura sàvia d'en Peyu va aconseguir una quota més que respectable del 13,1%, amb 213.000 espectadors la nit d'aquest dijous. El programa d'humor i divulgació científica ha estat un dels formats destacats en antena de la cadena durant l'estiu i ha obert la porta a noves propostes en aquesta direcció.