TV3 és líder indiscutible mentre Antena 3 i La 1 lluiten pel segon lloc a Catalunya

"La Revuelta" o "Malas lenguas" guanyen incidència a les llars catalanes però no arriben al nivell d'"El Hormiguero" o "Pasapalabra"

Publicat el 10 de setembre de 2025 a les 10:13
Actualitzat el 10 de setembre de 2025 a les 11:28

TV3 no té rival des del seu retorn a la temporada regular, ara que només falta una setmana per presentar totes les novetats per a la campanya 2025-2026. Les audiències de dilluns ja eren bones, però les d'aquest dimarts 9 de setembre ho corroboren.

Els cinc grans espais televisius de la casa es mantenen al capdavant de la classificació de mitjana d'espectadors. El Telenotícies Vespre (518.000 i 30,8%), el Telenotícies Migdia (352.000 i 28,1%), el Cuines (274.000 i 21,7%), el Com si fos ahir amb el segon capítol de la novena temporada (255.000 i 21,6%) i l'Està Passant (242.000 i 19%).

Aquesta vegada cal afegir al capdavant de les audiències el Telenotícies Comarques, que va registrar 210.000 espectadors de mitjana i un 18,3% de quota de pantalla. En conjunt, TV3 va aconseguir una audiència mitjana diària del 15%. Això sí, pel que fa a la franja del prime time nocturn, la cadena pública catalana segueix sense aconseguir prémer la tecla. El Nits sense ficció, amb Sting, no va poder superar a Pablo Motos i va aconseguir 169.000 espectadors de mitjana. 

Ara bé, la batalla no era present en el lideratge, sinó en el segon lloc entre Antena 3 (10,3%) i La 1 (10,8%). El primer gran combat entre la cadena pública espanyola i el canal d'Atresmedia el protagonitzen, pràcticament cada nit, David Broncano i Pablo Motos. El primer ahir va protagonitzar una enganxada substancial amb Mariló Montero, però no va aconseguir superar en audiència el segon. Ni a Catalunya ni a la resta de l'estat espanyol.

La Revuelta va sumar 169.000 persones davant la pantalla de mitjana al nostre país, mentre que El Hormiguero, que havia convidat a Nacho Cano, va superar la barrera dels 200.000 espectadors de mitjana amb un 12,8% de quota de pantalla. En aquest sentit, els programes d'Antena 3 van gaudir d'una major incidència que els d'RTVE. 

Pasapalabra també va aconseguir 200.000 espectadors de mitjana a Catalunya i es va erigir un cop més en el concurs més vist de les tardes. A més, cal sumar l'èxit dels informatius de la nit, l'Antena 3 Noticias 2, amb 199.000 persones davant la pantalla i un 11,9% de quota de pantalla. 

Pel que fa als programes de la cadena pública espanyola, a Catalunya en podem destacar diversos. Aquí la Terra va baixar una mica respecte dels seus millors registres (159.000 i 12,1%), però el Malas Lenguas de Jesús Cintora ha tornat a treure el cap a la classificació dels programes amb millors mitjanes d'espectadors. En concret, va aconseguir 140.000 persones i un 13,1%.