La gala dels 15 anys del 'Polònia'


El 'Polònia' celebra 15 anys en antena i ho ha celebrat amb 'La gala del Polònia", amb els personatges i actors més coneguts i estimats per l'audiència. Toni Soler ha conduit la gala que, per un cúmul de circumstàncies, no es desenvolupa tal com estava prevista i s'acaba convertint en un embogit "Pel davant i pel darrere" protagonitzat per alguns dels personatges més recordats d'aquests 15 anys.

A l'especial hi tornen per un dia: Ángel Acebes (Bruno Oro), José Montilla (Sergi Mas), Joan Saura (Cesc Casanovas), Josep-Lluís Carod-Rovira (Toni Albà), Artur Mas (Bruno Oro), Mariano Rajoy (Queco Novell), Esperanza Aguirre (Mireia Portas), Joaquim Nadal (Cesc Casanovas), Soraya Sáenz de Santamaría (Agnès Busquets), Josep Antoni Duran i Lleida (Xavier Serrano), Francisco Franco (Manel Lucas), el rei emèrit (Toni Albà), la infanta Elena (Judit Martín), Ferran Adrià (Cesc Casanovas), el Mindundi (Roger de Gràcia), Teresa Forcades (Mireia Portas) o Quim Monzó (Pep Plaza).

I la col·laboració especial de Carlos Latre, que també s'ha volgut sumar a aquesta celebració dels 15 anys amb un dels seus personatges més entranyables, Josep Lluís Nuñez.

20/05/2021

Deixa un comentari