Per Toni de la Torre
Sèries que ningú esperava i que han acabat sent de les més vistes i/o de les més ben valorades aquest any. En triem cinc per si no les heu vist i les voleu mirar abans de posar punt i final al 2021.

El juego del calamar
Una organització misteriosa celebra un joc sàdic on els participants s'arrisquen a morir a canvi de la promesa d'aconseguir un premi econòmic molt sucós.

Cortar por la línea de puntos
Mentre va de viatge a un lloc que no sabem, un dibuixant comença a fer revisió de la seva vida des de la infantesa fins a l'actualitat.

Sólo asesinatos en el edificio
Tres veïns que no es coneixen de res tenen en comú el fet de ser aficionats a escoltar podcasts de true crime.

The White Lotus
Explica les vacances d'un grup de turistes de classe alta que passen uns dies en un resort exclusiu situat en una illa de Hawaii.

La asistenta
L'Alex és una noia que fuig de casa amb la seva filla, escapant d'una relació amb un marit alcohòlic i abusiu, i acaba treballant netejant cases per sobreviure.