La victòria del Barça femení (12,2%) lidera però no repeteix l'èxit de la 'Champions'

Les jugadores del Barça celebrant la victòria de la Copa de la Reina

El triplet de l'equip blaugrana va liderar la seva franja i TV3 s'imposa al cap de setmana

Lliga, Copa i Champions! Aquest és el triplet que ha aconseguit el Barça femení. Amb la victòria de la Copa de la Reina, l'equip s'ha convertit en el quart club d'Europa que ha pogut sumar, en una mateixa temporada, les tres competicions. TV3 va emetre la final en horari de màxima audiència i els espectadors no van fallar: 268.000 persones, líder de la franja. Tot i això, les dades van quedar lluny de la final de la Champions de fa quinze dies (778.000, 28,4%) i de l'audiència habitual del 'TN Vespre'.

EL MÉS VIST A LA NIT

La sèrie turca d'Antena 3 i la victòria del Barça femení es reparteixen la nit però no destaquen

  1. Mi Hija (Antena 3): 286.000 (13,2%)
  2. Futbol. Copa de la Reina: Barça-Llevant (TV3): 268.000 (12,2%)
  3. Película. Un ladrón Honesto (La1): 226.000 (9,7%)
  4. Cine. El Pasajero (Tele 5): 176.000 (8,2%)

A LA TARDA

El cine de La 1 s'imposa

  1. Sesión de tarde. Amor en Croacia (La 1): 226.000 (12,0%)
  2. Tarda de cine. 100 Metres (TV3): 203.000 (10,9%)
  3. Home Cinema. El Invitado (Cuatro): 171.000 (9,2%)
  4. Multicine. Obsesión Peligrosa (Antena 3): 163.000 (8,8%)

AL MIGDIA

El programa de María Patiño a Tele 5 lidera a la baixa

  1. Socialité (Tele 5): 170.000 (12,9%)

CADENES MÉS VISTES

TV3 lidera el diumenge amb un 10,9%, seguida de Tele 5 (8,8%) i La 1 (8,7%). TV3 també va ser la cadena més vista de dissabte (11,8%). A un sol dia per acabar el mes de maig, TV3 es manté primera amb el 13,9%, a sis dècimes de Tele 5 (13,3%).

ETIQUETES:

Deixa un comentari