TVE ja ha decidit qui serà la nova presentadora del Telediario 2 després de l'adéu sobtat de Carlos Franganillo, que ha fitxat per Mediaset per ocupar la cadira que deixarà vacant el veterà Pedro Piqueras al capdavant d'Informativos Telecinco. Tot i que s'havien especulat alguns noms com el català Oriol Nolis, finalment la cadena pública espanyola s'ha decantat per la fins ara corresponsal a Brussel·les, Marta Carazo.
Llicenciada en Periodisme per la Universitat Complutense de Madrid, ha ocupat la corresponsalia de Brussel·les des de l'agost del 2020. Una etapa en la qual ha cobert el Brexit, la posada en marxa de les vacunes a la UE, la resposta a la guerra d'Ucraïna o la qüestió catalana.
☕ L'Europarlament no s'ha pronunciat sobre la detenció i posada en llibertat provisional de Clara Ponsatí
— Cafè d'idees (@cafedidees_rtve) March 29, 2023
🎙️ Informa Marta Carazo des de Brussel·les, on s'espera el retorn de l'eurodiputada | @mcarazoseb
📲 https://t.co/MrTxQlnBeM@GemmaNierga @RTVECatalunya @radio4_rne pic.twitter.com/NJJjKmf4wK
Carazo va fer els seus primers passos professionals a l'agència Europa Press Televisión, Efe TV i Telemadrid. L'any 1999 va fitxar per RTVE, al Canal 24 Horas, com a presentadora d'informatius (1999-2007) i al 2009 es va incorporar al Telediario per cobrir la informació de la Casa Reial. L'any 2012 va passar a l'àrea d'Economia, i l'any 2020 va ser adjunta a l'edició de l'informatiu.