La gala dels 15 anys del 'Polònia' recupera als personatges més estimats

Publicat el 21 de maig de 2021 a les 00:16
Actualitzat el 21 de maig de 2021 a les 00:19

Maragall, Nuñez, Acebes, Mas o Ferran Adrià van tornar a ser interpretats per celebrar l'aniversari de l'espai de sàtira política de TV3

Aquest dijous, TV3 va emetre 'La nit del Polònia'. L'espai de sàtira política va celebrar 15 anys en antena i va preparar una nit molt especial. Primer va emetre una catifa vermella presentada pel personatge de Marc Giró i el Toni Soler real. Després es va emetre el capítol habitual, en que va destacar l'acord de govern que s'ha aconseguit després de tres mesos de baralles.

A les 22.45, el programa va treure el cava per brindar amb "La gala del 'Polònia'" per celebrar els 15 anys d'història del programa, amb molts retrobaments. La nit va acabar a les 23.45, amb els presidents del "Polònia" pujant "Al cotxe!", amb Eloi Vila, en un capítol especial d'aquest espai.

Al "Polònia" setmanal tampoc van faltar els motius de celebració, perquè, després de tres mesos, ja hi ha govern. Els protagonistes polítics van fer el musical "Ja hi ha govern", parodiant l'"It's raining men", de Geri Halliwell.

Un dels actors més recordats és Bruno Oro, que va interpretar a l'expresident Artur Mas i al ministre Ángel Acebes. Artur Mas (Bruno Oro) va aparèixer per enfrontar-se a l'actual Artur Mas (David Marcé) per saber quin dels dos ha estat el millor Artur Mas de la història del "Polònia".

Molts personatges estimats i recordats durant anys van reaparèixer per una nit: Ángel Acebes (Bruno Oro), José Montilla (Sergi Mas), Joan Saura (Cesc Casanovas), Josep-Lluís Carod-Rovira (Toni Albà), Artur Mas (Bruno Oro), Mariano Rajoy (Queco Novell), Esperanza Aguirre (Mireia Portas), Joaquim Nadal (Cesc Casanovas), Soraya Sáenz de Santamaría (Agnès Busquets), Josep Antoni Duran i Lleida (Xavier Serrano), Francisco Franco (Manel Lucas), el rei emèrit (Toni Albà), la infanta Elena (Judit Martín), Ferran Adrià (Cesc Casanovas), el Mindundi (Roger de Gràcia), Teresa Forcades (Mireia Portas) o Quim Monzó (Pep Plaza).

També va destacar la col·laboració especial de Carlos Latre, que també es va sumar a la celebració amb un dels seus personatges més entranyables, Josep Lluís Nuñez.

El colofó final va ser la tornada de l'expresident Pasqual Maragall interpretat per Queco Novell per felicitar els 15 anys de l'espai a TV3.

Torna a veure la gala completa

[aiovg_video id=7556]