Telecinco contraataca i anuncia un canvi inesperat per frenar a 'Mask Singer'

Publicat el 07 de juny de 2021 a les 12:40
Actualitzat el 10 de juny de 2021 a les 09:03

La lluita entre les cadenes privades provoca que 'Supervivientes', desplaci la seva gala principal al dimecres

Dràstica decisió d'Atresmedia i Mediaset amb els seus programes estrella, 'Mask Singer 2' i 'Supervivientes'. El xou d'Antena 3, que s'emetia la nit dels dilluns, passarà a emetre's els dimecres. Un canvi que des de la cadena, han justificat per evitar competir amb l'Eurocopa 2020' de futbol que començarà a emetre Tele 5 i Cuatro. Serà a partir de divendres 11 de juny, però dilluns 14 de juny, tindrà lloc el primer partit de la selecció espanyola. Una competició que, com sol ser habitual, tindrà un gran seguiment per part dels espectadors.

Una justificació sorprenent

El comunicat d'Atresmedia ha estat força inèdit, i és que el grup que té els drets d'emissió dels partits és Mediaset i no el grup d'Antena 3. A més a més, els partits s'emetran de 21h a 22.45h, i per tant, el programa de famosos emmascarats no hagués coincidit amb l'Eurocopa. El xou comença al voltant de les 23h, quan acaba 'El Hormiguero'. Per això, un dels motius principals de la decisió, serien les fluixes dades d'audiència aconseguides en les dues gales emeses de 'Mask Singer 2'.

Mediaset per frenar la 2a temporada de 'Mask Singer', va decidir apostar per passar el debat de 'Conexión Honduras' als dilluns i mirar de retenir als espectadors. El primer duel el va guanyar l'espai de Jordi González amb un 19,0% contra el 16,2% d'Antena 3, i l''últim dilluns, el reality de Telecinco va tornar a liderar la nit amb un 18,2% enfront del 13,5% de 'Mask Singer'. Unes xifres molt inferiors a la primera temporada on el programa va ser tota una revelació.

Tele 5 respon amb un canvi inesperat

TV3 continuarà amb la seva sèrie d'investigació 'Moebius' que ha assolit un gran èxit, però que acaba a les 22.50h, i no arriba a competir amb 'Mask Singer'. Tele 5, manté el debat de 'Supervivientes', 'Conexión Honduras' i Antena 3 recupera la sèrie turca 'Mujer' que ara emetia dimarts i dimecres. Pel que fa a dimecres, aquest dilluns s'ha conegut un nou gir de Tele 5. Si TV3 mantindrà amb el programa 'Tabús' de David Verdaguer, la cadena de Mediaset ha anunciat que la gala de 'Supervivientes', dels dijous presentada per Jorge Javier Vázquez, canvia els dijous per la nit de dimecres.