La cadena pública va registrar a finals de juny la nova marca abans del seu rellançament a partir de la tardor
A finals del 2021, TV3 va anunciar que iniciava la refundació del Canal infantil Super3. Per fer-ho possible va fer un concurs públic de dos anys per un import de 2,6 milions que va guanyar Gestmusic. La productora que ha fet grans formats com Tu cara me suena, Operación Triunfo o Boom!), ha estat treballant durant tots aquests mesos en un projecte multimèdia i multiplataforma.
La productora s'encarregarà de la nova ficció del Super3, destinada al públic de 6 a 11 anys. La posada en marxa d'aquest nou format, no abans de la tardor, anirà unida a un projecte de renovació global del Super3.
Entre aquests canvis hi ha el nou nom i la nova marca del canal. A finals d'aquest mes de juny, la CCMA va inscriure al registre de Marques i Patents, la que amb tota probabilitat serà la nova identitat del canal infantil i juvenil. Almenys així ho van interpretar alguns usuaris que van publicar-ho a les xarxes com Carlos Faro. "La CCMA va registrar el passat dia 22/06 una norma marca SX3, que segons la descripció podria ser el nou canal infantil-juvenil, coincidint amb la nova etapa del Super 3 que ha de començar de la mà de Gestmusic", va escriure el periodista Lluís Feliu.


Segons aquest registre, hi haurà tres marques. La genèrica SX3, l'infantil: S3 i la juvenil X3 amb tres colors dominants: el verd, el vermell i el lila. Per tant, es recuperaria la franja del públic adolescent que va desaparèixer amb el tancament del canal K3 i del 3XL.
Segons la meva lògica podria ser el retrobament del Super 3 (S) i del 3XL (X) en un mateix canal desprès de la desaparició del K3 l'octubre del 2009 pic.twitter.com/u1xR3b1Zci
— Lluís Feliu (@_FeliuLluis) June 27, 2022