El Barça femení a la Champions League és un èxit absolut televisiu corroborat i consolidat. TV3 va registrar 431.000 espectadors de mitjana a les nou de la nit, amb una quota de pantalla del 24%. El partit va ser el contingut més vist del 20 de novembre, demostrant un cop més que les retransmissions en obert funcionen, i molt. Són dades comparables als Telenotícies o molt per sobre d'altres esdeveniments esportius que impliquen el Barça, però que es fan en canals de pagament.
Parlant dels informatius del 3Cat, la versió del Vespre va haver de realitzar una edició especial a les 20h per culpa del partit (260.000 i 18,4%). El mateix li va ocórrer al Polònia, que va ser relegat a les onze de la nit i, per raons evidents, va quedar-se enrere de les seves dades habituals (218.000 i 15,9%).
Aquella hora pràcticament competia amb Futuro Imperfecto d'Andreu Buenafuente, que a un quart de dotze de la mitjanit va aconseguir 173.000 espectadors de mitjana i una gran quota del 17,9%. El de Reus ha estat notícia aquesta setmana després que RTVE anunciés que l'humorista serà l'encarregat de realitzar les Campanades 2025-2026 amb Silvia Abril. Això també ha afectat el seu monòleg nadalenc a TV3, que realitzava des del 2022 a la cadena pública catalana. Quim Masferrer serà l'encarregat de recollir el testimoni i fer un programa especial.
Tornant a les audiències del 20 de novembre, TV3 va endur-se la quota de la jornada, amb un 17%. Ho va fer gràcies a programes com el Cuines, que després de registrar baixes xifres d'audiències dimecres i altres dies del mes, aquest dijous va remuntar el vol: 297.000 espectadors de mitjana i un 25,4%. L'edició del TN que va funcionar més va ser la del Migdia, amb 406.000 espectadors de mitjana i la quota més alta del dia per part de qualsevol programa, un 31,8%. El Com si fos ahir també va tornar a treure múscul televisiu a la tarda, amb 240.000 espectadors i un 22,3%.
RTVE segueix apuntalada a Catalunya
El partit del Barça va triomfar, sí, però no va ser l'únic producte d'èxit durant la nit de dijous. La Revuelta de David Broncano va registrar grans audiències a Catalunya gràcies a la seva conversa amb Alejandro Sanz. El late show d'RTVE va aconseguir 231.000 espectadors i un solvent 13,4% de share, deixant molt enrere el seu principal competidor, El Hormiguero. La conversa entre Sanz i Broncano, en proporció, va tenir molt més impacte en terres catalanes que a la resta de l'estat espanyol perquè allà va ser Pablo Motos amb Marta Sánchez el que va triomfar. A casa nostra, el programa d'Antena 3 ni tan sols apareix entre els vint programes més vistos de la jornada.
🪦 Hoy, 20 de noviembre, no podíamos dejar de acordarnos. #LaRevuelta @AlejandroSanz pic.twitter.com/FF7xniQYmO
— La Revuelta (@LaRevuelta_TVE) November 20, 2025
Broncano i Buenafuente van fer la seva a Catalunya, però el Telediario amb Pepa Bueno al capdavant va tornar a reunir els seus fidels: 188.000 i 10,4%. Mateixa situació per Mañaneros 360, que va aprofitar la situació d'agitació política que viu l'estat espanyol, amb especials focus a Madrid i Almeria, per reunir 144.000 persones davant la pantalla, amb un share del 12,1%. Una de les millors dades del programa a casa nostra. L'única cadena espanyola que competeix amb La 1 és Antena 3.
El Pasapalabra va tornar a fer unes audiències meravelloses, amb 254.000 espectadors i un 16,5%, entrant així al Top 5 de dijous. Ara bé, del 20 de novembre cal destacar dos espais televisius: La Ruleta de la Suerte, que va tornar a guanyar espectadors, amb 198.000 i un 17,4% de share; i el Cocina Abierta de Karlos Arguiñano, un tòtem per a moltíssimes persones, que es va endur 138.000 espectadors de mitjana i una quota del 15,6%.

