L'arribada del nou any comportarà l'estrena de nous espais i alguns retorns esperats a les graelles de les principals cadenes de televisió. Un dels més esperats serà la tercera edició d'Eufòria que si res no canvia, tornarà a les pantalles de TV3 el divendres 1 de març, segons ha avançat el periodista Rocco Steinhäuser a RAC1 i ha pogut confirmar elmondelatele.cat.
Abans d'això, aquest divendres 6 de gener, després del TN Vespre, coincidint amb el dia de Reis, TV3 emetrà el concert del Palau Sant Jordi que van fer els concursants de la segona edició el passat mes de juliol. L'exitós concurs musical de TV3 ja ha finalitzat el procés de càsting per escollir als seus 16 concursants. Del miler d'aspirants que es van presentar, només 94 van superar la primera fase del càsting, 44 van passar a la segona i només 26 van aconseguir arribar a la final.
Per descobrir la seva identitat caldrà esperar a l'emissió de la primera gala que tornarà a estar presentada per Marta Torné (45) i Miki Núñez (27). L'espai mantindrà l'essència del format, però tornarà amb grans novetats. La primera serà un canvi visual i és que el plató número 1 de 3Cat a Sant Joan Despí, des d'on s'emet el format, serà renovat.
L'altra novetat destacada és que s'ha ampliat la franja d'edat dels participants per buscar nous estils fins ara no vistos al programa. Concursants amb personalitat i potencial que reflectiran el panorama musical més actual.
D'altra banda, en la nova edició també destacaran fases sorprenents a què s'hauran d'afrontar els aspirants a ser una de les millors veus del país. Reptes que volen posar a prova la capacitat dels concursants d'emocionar i connectar amb el públic.
Pel que fa als membres del jurat, tot sembla indicar que hi hauran cares noves. Tot i que els responsables del programa encara no ho han confirmat, el relleu de la taula buscaria mantenir l'interés del públic.

Èxit d'audiència
Eufòria tornarà amb una nova edició que vol superar dues anteriors. El concurs va aconseguir unes audiències excel·lents en les seves anteriors edicions, registrant una quota mitjana de més del 20%. La gala final de la segona edició va aconseguir un gran 26,2% de quota de pantalla, 410.000 espectadors.