Torrente Presidente és un èxit absolut de taquilla. En una setmana ja ha recaptat 10 milions d'euros a les sales de tot l'estat espanyol i les esbroncades entre el públic, la premsa, la crítica i el mateix Santiago Segura es repeteixen a tort i a dret. Només cal veure la publicació a l'Instagram d'El Món de la Tele per comprovar-ho (ho podeu llegir aquí). La pel·lícula segueix agafant embranzida per col·locar-se entre les que han aconseguit major recaptació en la història de la indústria de l'Estat.
Més enllà del seu èxit econòmic, el xoc contra el relat i què suposa l'existència d'un personatge com Torrente segueix aixecant debats i polseguera. En un context d'actualitat, el Polònia mai falla. Els guionistes del programa humorístic estrella de TV3 van aconseguir col·locar el personatge de Segura en un esquetx memorable. Quin és el moll de l'ós? Que a la vegada van aconseguir criticar-lo i homenatjar-lo, a parts iguals.
Iván Labanda interpreta Torrente en una versió "progressista" orquestrada per Pedro Sánchez i Maria Jesús Montero des d'un despatx de la Moncloa. "El fatxa de la pistola ha arrassat aquest cap de setmana", li diu el personatge de la vicepresidenta del programa. "Dona, Abascal només ha tret un escó més a Castella i Lleó. Tampoc és per tant!", li ha respost el Sánchez de Pep Plaza.

- Ivan Labanda, en el gag del «Polònia» sobre Torrente
- 3Cat
"Que no, que em referia a Torrente Presidente. Hem de fer alguna cosa per a contrarrestar-ho i que els jovse no tinguin de referència un fatxa fastigós!", li ha dit la Montero d'Agnès Busquets. "Estàs suggerint que donem una quantitat desorbitada de diners públics perquè Santiago Segura faci una versió de Torrente d'esquerres que ho peti entre la mainada?", li ha preguntat. Sota l'estupor de la líder socialista, salta l'esquetx.
Un Torrente Presidente... però d'esquerres i progressista
El gag en castellà mostra "un mena" robant a un avi. Apareix el Torrente de Labanda, imitant el to característic del personatge de Segura i li demana la documentació. "Ostres, però si ets mena. No et detinc, t'aplaudeixo pel teu esperit de superació. Tira, tira! Corre. Ves a enriquir Espanya amb la teva multiculturalitat!", li etziba, mentre l'empeny perquè marxi. A l'avi li dona 40 euros per ser "un petit augment de la seva pensió". Li diu que s'anomena José Luis Torrente Galván, "els dos cognoms per no invisibilitzar la dona, per servir-lo".
Allà salta el títol: Torrente, El Brazo Progre De La Ley. En una cançó que adapta la mítica cançó Apatrullando la ciudad, el Polònia ha fet la seva versió amb Desfachizando la ciudad, amb Cesc Casanovas com a principal intèrpret. El Torrente de Labanda porta una samarreta feminista i un pin del PSOE a l'americana. Al bar no es trobava Cañita Brava, es troba Gabriel Rufián.
"Gabriel, posa'm una altra kombutxa orgànica". I el líder d'ERC a Madrid li respon: "Torrente, em deus 22.000 milions de dèficit fiscal". "Ja estan els catalans donant pel sac!", s'exclama, deixant veure que "ni progre" canvia aquest pensament cap a Catalunya. "Perdó, dit des de la fraternitat, el retrobament i tot el respecte per a totes les nacionalitats de l'Estat", afirma.

- Ivan Labanda com a Torrente, en el moment de Gabriel Rufián fent de Cañita Brava
- 3Cat
Emulen una altra escena mítica, com la de masturbar-se i fer-se "unes pajilles". El gag fa el salt un altre cop al despatx de la Moncloa, amb Sánchez preguntant-li a Montero "què li ha semblat". I la vicepresidenta, gràcies a l'equip de guionistes, la diu ben grossa: "No acabo de veure-ho. Destinar tants diners públics per a això... Ha d'haver-hi una opció més barata de fer famós a un putero masclista, mig calb amb un posat d'esquerres". Sánchez de Pep Plaza agafa el telèfon i truca: "Ábalos! Et farem una pel·lícula!". Sensacional.
