Ferrusola, Dulceida, Boris Izaguirre i Àngel LLàcer, protagonistes del "Col·lapse" de TV3

La influencer catalana va explicar que coneix a molts influencers joves que estan 'fotuts' de salut mental

Publicat el 18 de novembre de 2022 a les 10:59
Actualitzat el 21 de novembre de 2022 a les 10:00

La influencer catalana va explicar que coneix a molts influencers joves que estan 'fotuts' de salut mental

El Col·lapse de Ricard Ustrell d'aquest dissabte 19 de novembre va començar analitzant a la la família Pujol. Ustrell vavoler centrar-se en la figura de la dona de l'expresident de la Generalitat, Marta Ferrusola, de 87 anys i des de fa un temps malalta d'alzheimer.

El programa va recuperar imatges de l'arxiu de TV3 i va conversar amb els periodistes Maiol Roger (autor del llibre "Jordi Pujol, la gran família"), Josep María Martí Rigau i Maribel Juan (que va escriure la biografia "Marta Ferrusola, a l'ombra del poder"). "Sobretot he estat gelosa de Catalunya, aquesta és la que m'ha pres més vegades al meu marit", va dir Ferrusola l'any 1985.

Es dona el cas que una de les últimes entrevistes de Ferrusola als mitjans, va ser l'any 2013 a El Suplement de Catalunya Ràdio, presentat en aquell moment pel propi Ustrell.

Boris Izaguirre: "Xavier Sardà em va orientar"

Boris Izaguirre va ser un dels altres dels convidats i va repassar la seva trajectòria professional, on destaca el seu pas per Crónicas marcianas. "Xavier Sardà em va orientar. El vaig conèixer amb 33 anys i pensava que ja ho tenia tot perdut. Ell em va donar un espai on podia ser jo mateix", va explicar.

Dulceida: "Els influencers més joves tenen problemes de salut mental"

Ustrell també se'n va anar a Madrid per entrevistar a la influencer Aida Domènech, més coneguda com a Dulceida. "Els influencers més joves, sé de molts casos que estan molt fotuts de salut mental. Tenen 18 anys i milions de seguidors. Jo he patit insults i he anat a teràpia".

Àngel Llàcer: "Jo soc català"

Pel programa també va passar Àngel Llàcer després de guanyar 8 premis Butaca amb el musical "Cantando bajo la lluvia". "Jo soc català i parlo en català. Em va emocionar anar a Alacant i veure que hi havia persones que parlaven en català", va reconèixer el director de teatre. "A mi em critiquen perquè faig tele a Madrid, però també en faig a França i ningú em diu res", va criticar.