Sigfrid Gras també ha anunciat la creació d'una comissió per vigilar els treballadors que incompleixin la seva imparcialitat a les xarxes
El director de TV3, Sigrid Gras, ha començat la Comissió de Control de l’Actuació de la CCMA d'aquest divendres al Parlament anunciant la creació d'una comissió per evitar que els treballadors a través de les seves expressions públiques comprometin la imparcialitat del grup. Gras ha aclarit que han impulsat aquesta mesura per assegurar-se que no se'ls escapa la situació de les mans.
Tot i això, ha explicat que la mesura només afectarà als treballadors de la cadena i no als seus col·laboradors. És a dir, Jaïr Domínguez, que ha estat objecte de polèmica a la Comissió per les seves piulades, en quedaria al marge.
El director de TV3 també ha celebrat els resultats d'audiència, especialment pel que fa als programes de màxima audiència. "Crims es supera cada setmana amb xifres del 30%. Per això, els vull anunciar que hem fet un conveni amb la productora del programa per garantir la seva continuïtat durant els propers anys a TV3", ha explicat Gras.

"Estem molt orgullos de com està funcionant el prime time. 'Joc de cartes' fa uns registres extraordinaris i el 'Sense ficció' de la Sagrada Família el van veure 750.000 persones. Som l'única cadena que té documentals en prime time", ha afegit.
Gras també ha parlat de les noves apostes com són els programes de Ricard Ustrell i Joel Díaz: "El 'Col·lapse' vam començar despistant-nos una mica però l'hem recuperat i ara ja és líder. El 'Zona Franca' va fer el seu rècord aquest dimecres tot i que ha fluctuat molt, però ens genera moltes visites en l'àmbit digital".
Quan tornarà "Eufòria"?
El director de TV3 també ha parlat d'un altre dels grans èxits de la temporada passada com és Eufòria. Gras ha començat parlant de l'spin-off que serà Eufòria Dance que buscarà als 12 ballarins del programa i que s'estrenarà el proper divendres 2 de desembre. "Hem de dir que 'Eufòria Dance' no serà tan espectacular com va ser 'Eufòria'. Seran tres programes i un de càsting", ha explicat.
Pel que fa al retorn d'Eufòria, el director ha avançat que "tornarà al febrer o al març del 2023". Gras també ha posat data d'emissió al concert del Palau Sant Jordi que van celebrar els concursants de la primera edició: "El posarem per Nadal. Té un so espectacular que emociona i farem una gran estrena".