Les cançons amaguen històries i curiositats sobre el com es van fer. El cantant i productor C Tangana ha explicat al Col·lapse de 3Cat com va sorgir la lletra de la tornada del seu èxit "Tu me dejaste de querer".
El gallec ha explicat que li va venir a la dutxa. "Un dia se'm va ocórrer, l'endemà no ho havia oblidat i al cap de dues setmanes ho tenia enganxat al cap. Al cap de nou mesos, a l'estudi amb el Cristian (Alizz) vaig dir-li la idea i va agradar", ha explicat.
En aquesta entrevista, a més, també ha reflexionat sobre la seva manera de fer música. "El millor que he fet és perquè estava connectat amb alguna cosa que sentia". També explica que quan ha fet coses que estaven allunyades d'ell, no han sortit bé o no són les que han perdurat. I conclou explicant que "el temps sempre ha donat la raó al que he fet des de la veritat".
"Les coses que més m'agraden és el que sembla senzill. Això ho té el flamenc", va explicar el músic a 3Cat.