Netflix estrenarà més de 60 títols durant el mes de setembre

Torna la sèrie "Emily in Paris" i s'incorporen clàssics com "Pulp Fiction" o "Star Trek"

Publicat el 23 d’agost de 2024 a les 15:18
Actualitzat el 27 d’agost de 2024 a les 12:15

Netflix és una de les plataformes de streaming de més contingut i aquesta tardor arriba carregada de sèries i pel·lícules per gaudir de la tornada a la rutina. Entre els més de seixanta títols que incorporarà, destaca la sèrie Emily in París: Temporada 4 (Part 2) i la pel·lícula His three daughters. A l'àmplia selecció de la plataforma tornaran a afegir-se clàssics com Pulp Fiction, Star Trek i part de la saga de Fast and furious.

Sèries

Aquestes són les sèries que aterren a la plataforma al setembre: Last One Standing, Outlast, Prison Break, Perfect Match, Selling Sunset (Temporada 8), Jack Whitehall: Fatherhood with My Father, The Circle: EE. UU. (Temporada 7), Midnight at the Pera Palace (Temporada 2), Culinary Class Wars, Envious, Monstruos: La historia de Lyle y Erik Menendez, The Resident (Temporades 1-6), KLASS 95, Everything Calls for Salvation (Temporada 2), Nobody Wants This i Los Reyes de oriente.

Emily in Paris torna a Netflix el 12 de setembre de 2024, per resoldre tots els dubtes que ha deixat la primera part de la quarta temporada. Quan semblava que l'americana per fi podria gaudir de la seva història d'amor amb el xef francès, el seu ex nòvio tornava a entrar en escena. Sembla que serà en un viatge a Roma que la protagonista coneixerà el seu nou interès romàntic, un italià, interpretat per Eugenio Franceschini.

Pel·lícules

Netflix també recupera clàssics del cinema i nous films per passar la temporada: White House Down; Fast and furious, 12 Hours To Live, Babel, Disco, Ibiza, Locomía, Tortugas Ninja, Boxer, Technoboys, Downton Abbey: A New Era, Officer Black Belt, Uglies, El niño del pijama de rayas, Babylon, Un don excepcional, Pulp Fiction, Star Trek, His Three Daughters, Rez Ball i La tumba de las luciérnagas, una de les millors pel·lícules sobre guerra de la història, segons el crític cinematogràfic Roger Erbet.