La conjura contra América

Títol original: The Plot Against America

Any: 2020

País: Estats Units

Creador: David Simon, Ed Burns

Temporades: Minisèrie de 6 episodis

Plataforma:

 La conjura contra América (2020) on IMDb

De què va:

Als anys 40 l’aviador Charles Lindbergh, conegut per les seves gestes com a pilot, esdevé president dels Estats Units amb un discurs populista. La seva xenofòbia a l’odi antisemita que pateixen personatges com la família jueva protagonista.

Què és?

Una ucronia que imagina uns Estats Units presidits per un antisemita.

Basat en:

La novel·la homònima escrita per Philip Roth.

El repartiment:

Morgan Spector interpreta al pare de la família que no es fa creus que Charles Lindbergh hagi guanyat les eleccions i es resisteix a acceptar que el país està canviant. L'acompanya Zoe Kazan (The Deuce) interpretant la seva dona. També hi trobareu Winona Ryder (Show Me A Hero) i John Turturro, entre d'altres.

La clau:

La intel·ligència amb la que David Simon i Ed Burns van agafar la novel·la de Philip Roth i li van donar una nova lectura per parlar de Donald Trump.

On:

 

Tràiler:

Imatges:

Deixa un comentari

ALTRES SÈRIES

05/10 Prisa por vivir

Mia té 17 anys i tot just acaba de sortir de l'hospital després d'una llarga estada per refer-se d'una anorèxia. Però el retorn al dia a dia no serà fàcil

Gen V

En un centre acadèmic per a joves amb poders, la cosa sembla anar de aprendre a utilitzar les seves habilitats i afrontar els conflictes del món