Un incendi en les instal·lacions de RTVE a Torrespaña, la seu de la cadena pública pública a Madrid, està afectant les emissions d'aquest dijous de La 1, La 2, el Canal 24 horas i RNE que "no poden realitzar-se amb normalitat", segons ha informat l'ens a través d'X (abans Twitter).
"Treballem per recuperar la normalitat i solucionar el problema al més aviat possible. Disculpin les molèsties", ha explicat la cadena.
Las emisiones de @rne también se están viendo afectadas
— RTVE Comunicación y Participación (@RTVE_Com) December 14, 2023
Intentaremos arreglar el problema lo antes posible. De nuevo, disculpen las molestias
Tot i que l'incendi ja està controlat i no s'ha produït cap any personal, el foc ha afectat els serveis d'internet i les comunicacions de la cadena. Tant és així, que el Telediario matinal no s'ha pogut emetre i al seu lloc, La 1 ha emès un butlletí gravat del Canal 24 Horas. El magazín matinal La hora de La 1 de Silvia Intxaurrondo i Marc Sala en canvi sí que ha pogut començar com sempre a les 8 del matí.
Incendio grave en Torrespaña @rtve que afecta a las comunicaciones y el cuadro eléctrico. El @telediario_tve matinal no se ha emitido. Afecta también a internet y la emisión inmediata está en duda 👇 pic.twitter.com/GhiKIXU2oL
— Plataforma TVE Libre (@TvPlataforma) December 14, 2023