À Punt guanya espectadors a totes les franjes i ja arriba al 5% de quota diària
A la televisió pública valenciana, li va costar arrencar, després d'anys de l'apagada amb el tancament de Canal 9. Però l'arribada d'Alfred Costa a la direcció, ha capgirat la situació. L'aposta per reformular els informatius amb la incorporació de la periodista Raquel Ejerique, que havia estat cap d'investigació a eldiario.es, ha estat un èxit. Ejerique va prendre decisions ràpidament i va acabar amb una redacció sense seccions específiques per crear equips diferenciats. També va apostar per fer un informatiu comarcal per als vespres. Els espectadors sembla que hi confien i aquest dimarts, l'informatiu del migdia va ser líder de la seva franja amb 178.000 espectadors i el 14,6%.
La informació autonòmica i local és essencial, necessària i molt demandada. Ahir fórem líders, per davant de totes les cadenes nacionals, en l'informatiu migdia. 178.000 gràcies! #EnsVeuenIMolt @apuntnoticies #Avancem pic.twitter.com/plrdY3MZMQ
— Raquel Ejerique (@raquelejerique) May 19, 2021
Però el creixement d'À Punt va més enllà i l'aposta per la tarda, amb el magazine de Màxim Huerta, 'Bona Vesprada', ha estat un èxit. Huerta va rellevar Al programa 'À Punt Directe' de Carolina Ferrer, que rondava el 2 i el 3% de quota i en canvi, aquest dimarts, 'Bona Vesprada' va fer la seva segona millor dada amb 56.000 espectadors i un 5,4%. El programa s'emet de dilluns a divendres, de 16:15 h a 20:30 hores, i aporta prop del 30% de l’audiència diària del canal.

L'aposta de l'actual director, Alfred Costa, també ha estat per plantar cara al prime time. L'adaptació del 'Crims' de TV3 amb 'L'Hora Fosca', la sèrie 'L'Alqueria Blanca', que al seu darrer episodi va arribar al 9% o el nou programa 'Zoom', presentat per un ex-reporter de La Sexta, que es va estrenar dilluns amb un gran 5,7%, en són alguns dels exemples.