El Barça de Hansi Flick és el clar vencedor de diumenge, però no només del Clàssic. Les audiències de l'11 de maig mostren com tot Catalunya es va dedicar amb cos i ànima al partit contra el Reial Madrid, deixant enrere la derrota a les semifinals de la Champions contra l'Inter. La retransmissió a Movistar+ va aconseguir 495.000 espectadors i un 28,4%. A més, l'anàlisi posterior en aquesta cadena de pagament, passades les sis de la tarda, va mantenir l'eufòria del públic, amb 230.000 espectadors de mitjana i un 14,4%.
El gran triomfador a TV3 va ser el Gol a Gol, que en dues franges diferents va sumar una altíssima audiència. Primer, un cop acabat el partit, amb tota la celebració dels jugadors i després els aficionats a Canaletes (278.000 i 18%), però després quan faltaven pocs minuts per a les onze de la nit, ja en horari habitual, va mantenir encara més la fidelitat de la gent (275.000 i 18,5%). Això no va impedir que el documental del 30 minuts sobre el cava que la televisió pública havia programat per la franja de prime time no funcionés. Tot el contrari: 277.000 i 14,1% de share.
Va funcionar a Catalunya, en plena eufòria barcelonista, el postpartit del femení contra el Betis, amb la sonada pallissa de 9 a 0 i la Lliga guanyada (223.000 i 18,4%). L'enfrontament en si -en una hora de diumenge molt dolenta per a la televisió, les 12 del migdia- encara va funcionar amb 153.000 i un lideratge de la franja, amb un 21,5%. Lluny queden els caps de setmana amb la victòria de moltes pel·lícules en obert. Aquest passat 11 de maig només va quallar Meg 2: The Trench a La 1, amb 193.000 espectadors i un 10,4%.
Col·lapse lidera el dissabte
La situació va ser molt més tranquil·la el 10 de maig, amb TV3 abanderant la majoria de les franges i el late night de Ricard Ustrell sent el líder de la nit. El programa va aconseguir 267.000 espectadors de mitjana i un contundent 17,3% de quota de pantalla.
En aquesta jornada sí que van funcionar molt més les pel·lícules en obert, ja que no hi havia futbol pel mig ni un dia tan marcat socialment per sortir al carrer si fa bon temps. La més destacada va ser el film One Day, un drama romàntic protagonitzat per Anne Hathaway que ha gaudit d'una versió en sèrie estrenada a Netflix el 2024.