L'«APM?», el «Zona Champions» i els «TN» aguanten l'embat del Barça a Newcastle

Pablo Motos torna a deixar fora de combat David Broncano a Catalunya, tot i que TVE supera Antena 3 en l'audiència mitjana diària

Publicat el 19 de setembre de 2025 a les 11:55

El retorn del Barça a la Champions League va condicionar les audiències d'aquest dijous a Catalunya per raons evidents. Els de Hansi Flick van aconseguir una soferta victòria a Newcastle gràcies a dos gols de Marcus Rashford i van despertar alegries dels aficionats blaugranes per tot el país. Tot i això, des de TV3 van aguantar l'embat televisiu del partit del Barça gràcies a tres espais. El primer, líder absolut, el Telenotícies Vespre, que començava a la mateixa hora que el futbol. 382.000 espectadors de mitjana i un 20,5% de quota de pantalla.

Les altres dues potes per mantenir TV3 en una bona posició a la franja nocturna i la del prime va ser l'emissió de l'Alguna Pregunta Més? a partir de les deu de la nit. El clàssic espai humorístic de TV3 va sumar 206.000 espectadors de mitjana i una quota de l'11,6%. Just després de finalitzar el partit dels blaugranes, el Zona Champions va recollir el testimoni i va sumar fins a 190.000 persones davant la pantalla, amb una solvent quota del 15,6%. 

Pel que fa al Barça contra el Newcastle, la xifra no s'allunya gaire per ser una retransmissió de pagament: 270.000 i un 14,6% a través de Movistar+. Si posem el focus a les cadenes espanyoles, que lliuren la seva guerra particular a la franja del late night, Pablo Motos va tornar a guanyar-li la partida a David Broncano a Catalunya.

El Hormiguero va aconseguir un 9,2% de share i 164.000 espectadors de mitjana gràcies a l'entrevista a Luz Casal. Per la seva banda, Broncano i La Revuelta, amb Ester Expósito (que ha fet una ruta per RTVE, ja que també la va entrevistar Marc Giró) i Mirela Blac per un costat, i després amb Loquillo per l'altre, no van poder fer gaire més a les llars catalanes. El programa va sumar 127.000 espectadors de mitjana i un 7,1% de share. 

Un clàssic de la televisió que cal remarcar de les audiències d'aquest dijous passat és el Cocina Abierta de Karlos Arguiñano. El seu espai a Antena 3 va petar-ho de valent aquest 18 de setembre a Catalunya, amb 165.000 espectadors de mitjana i un lapidant share 21,6%. Això sí, res a veure amb el Cuines, el veritable tòtem televisiu sobre receptes al nostre país: 322.000 espectadors i un 26,2% de quota de pantalla. 

Canvis als Telenotícies

El 3Cat ja ha fet canvis en el grafisme i en altres aspectes visuals de la nova informació d'El Temps dels Telenotícies. Tal com va avançar en primícia El Món de la Tele, aquest mateix dijous al vespre, en l'edició del TN que presenta Toni Cruanyes, els espectadors ja van poder veure algunes d'aquestes modificacions.

En els últims dos dies, la CCMA va recopilar el feedback de l'audiència, de les veus internes i de la comunitat meteorològica i s'ha posat en marxa per millorar els aspectes gràfics i visuals del programa informatiu estrella de la casa.