El documental La fugida, veritats ocultes, emès aquest dimarts en prime time per TV3 va triomfar de valent en audiència. Fins a 221.000 espectadors de mitjana van veure la nova investigació que dona veu a víctimes d'abusos i denuncia la impunitat dels seus agressors. El documental, de Guillem Sánchez en una col·laboració entre 3Cat, Ottokar i El Periódico de Catalunya, ofereix un relat colpidor de víctimes que mai no havien ofert el seu testimoni. El 3Cat va apostar amb força per l'emissió d'aquest document audiovisual (va fer molta promoció al respecte a través de diferents programes de la seva graella) i això va acabar repercutint positivament en la quota: un 14,3%. Cap altra cadena va poder oferir una alternativa més sucosa o més interessant per al públic català.
Ni El Hormiguero ni La Revuelta van aconseguir col·locar-se entre els vint programes més vistos de la jornada de dimarts, 24 de març. TV3 va liderar la quota diària amb un contundent 15,7%, més de cinc punts per sobre de La 1, que es va quedar amb un 10,5%. Antena 3 va caure a la tercera posició amb un 9,2%. Els Telenotícies van tornar a ser els programes més vistos del dia, amb el Vespre encapçalant la classificació: fins a 541.000 espectadors de mitjana van veure l'edició de les 21h amb Toni Cruanyes al capdavant, mentre el Migdia, amb Anna Garnatxe i Xavi Coral, es va quedar amb 395.000 i un immens 31,8%.
El Comarques també va fer una gran jornada, quedant com a quart programa més vist del dia: 269.000 espectadors de mitjana i un 25% de quota de pantalla ho consoliden. Ara bé, la gran sorpresa del dia la va certificar el Pasapalabra. El concurs d'Antena 3 va posicionar-se en el Top 5 de programes més vistos a Catalunya, amb 247.000 espectadors de mitjana i un contundent share del 15,4%. Qui va tornar a apuntalar la seva audiència va ser el Com si fos ahir. La sèrie de les tardes de TV3, que viu un dels moments més dolços de tota la temporada, va tornar a fer un bon registre: 246.000 i un 20,3%.
L'Està Passant (224.000 i 13,8%) i el Cuines (297.000 i 23,8%) van mantenir les seves posicions encara que amb registres d'audiència lleugerament menors del que van aconseguir dilluns. Tot i això, els resultats són més que positius per a la cadena pública catalana. La 1 només va col·locar dos clàssics entre els més vistos: el Telediario del vespre, conduït per Pepa Bueno, i l'Aquí la Tierra. El programa informatiu va sumar 223.000 espectadors de mitjana, una solvent xifra de públic, mentre que en quota es va quedar amb un 11,3%. Per altra banda, l'espai de divulgació d'actualitat del medi ambient i de la resta del territori de l'estat espanyol presentat per Jacob Petrús va sumar fins a 180.000 i un 10,9% de share.

