PLATAFORMA 3CAT

Mediapro desenvoluparà la plataforma OTT de 3Cat

El gegant audiovisual aconsegueix l'adjudicació per més d'11 milions d'euros

Els responsables de 3Cat a la presentació de la nova plataforma

Mediapro serà l'encarregada de desenvolupar de manera definitiva la plataforma de continguts digitals i audiovisuals de 3Cat. El gegant tecnològic català ha aconseguit l'adjudicació del disseny i la gestió del nou projecte de la Corporació (CCMA). L'empresa francesa de serveis tecnològics Inetum, agrupada amb Mediapro a través d'una UTE, també participarà del desenvolupament de la nova plataforma digital, que té l'objectiu de convertir-se en "el nou Netflix català". En aquest sentit, la CCMA invertirà un total d'11.723.192 d'euros perquè la nova OTT estigui completada al llarg del 2024, segons les fonts consultades per Nació.

L'adjudicació forma part del pla estratègic de la corporació per crear aquesta plataforma, que serà presentada el pròxim dia 30 d'octubre i on revelaran tots els detalls que oferirà. És la segona fase de l'estratègia de la CCMA, que requereix un desenvolupament tecnològic superior "per tot el que es vol arribar amb la plataforma", segons les fonts consultades. No hi ha terminis, però la corporació esplaiarà els detalls en la presentació de dilluns 30 d'octubre.  

L'estrena de 3Cat: 30 d'octubre

El director de negocis audiovisuals, Pío Vernísva avançar diversos detalls a Variety en el marc de la fira comercial Mipcom, a Cannes. El públic principal al qual es voldria adreçar la nova OTT catalana és l'adult jove, especialment pel que fa a coproduccions que ajudin a finançar els nous continguts. A més, tornarà a la Corporació l'humorista i presentador Andreu Buenafuente, i es crearà un nou producte relacionat amb Crims. Tots els detalls, però, els exposarà la CCMA.

La voluntat de la CCMA és "ser més visibles que mai" un cop es compleix un any de l'estrena del redisseny del canal infantil SX3. La renovació constarà de sis fases, que permetran integrar totalment la nova marca 3Cat. El pressupost per tirar-la endavant enguany és de 30 milions d'euros [en el que s'emmarca la nova licitació feta pública ahir amb l'UTE Mediapro-Inetum] i serà d'accés gratuït amb perfils individuals per als quals serà necessari un registre previ.

ETIQUETES:

Deixa un comentari