La Marató arrasa a TV3 (20,2%) i Bibiana Ballbè s'estavella a 8tv (0,8%)

Marcador final de La Marató (TV3)

La cadena pública lidera el cap de setmana amb grans dades per al 'FAQS' i la 30a edició del programa solidari

Divendres

Antena 3 (14,1%), va ser la més vista del dia, a 0,7 dècimes de TV3 (13,4%). El 'TN Vespre' (22,5%), el 'TN Migdia' (28,1%) i 'Cuines' (22,3%), van ser els 3 espais més vistos. A la nit 'Tu cara me suena' es va imposar a Antena 3 amb un bon 19,8%, seguit de 'Got talent' a Tele 5 (15,4%). A la tarda, 'Tierra Amarga' (15,6%) es va imposar a 'Sálvame naranja' (12,0%).

Dissabte

TV3 va guanyar amb un bon 14,4%, seguida de Tele 5 (11,0%) i Antena 3 (9,4%). El 'TN Vespre' (26,7%), seguit del 'TN Migdia' (25,5%). El 'FAQS' de TV3, va ser el 3er espai més vist del dia i líder de la seva franja amb el millor resultat de la temporada: 247.000 espectadors i un 15,8%. La final de 'La Voz' a Antena 3 va reunir a 218.000 espectadors (14,0%) i 'Sábado Deluxe' a Tele 5 138.000 i un 10,1%. L'especial de Bibiana Ballbè a 8tv va punxar amb només 11.000 espectadors i un 0,8% de quota mitjana al llarg de les 24h de duració.

Diumenge

La 30a edició de La Marató, va fer líder a TV3 (19,8%), a 9,6 punts de la segona, Tele 5 (10,2%), el 2n millor dia de l'any de TV3. Els tres espais més vitos van ser de la cadena pública: el 'TN Vespre', amb 670.000 espectadors (26,8%), seguit del 'TN Migdia' amb 487.000 (29,1%) i de 'La Marató', que va arrasar en les seves més de 16 hores d'emissió amb un 20,2% i 292.000 espectadors, arribant en algun moment a quotes del 27,0%. A 8tv destaca el màxim històric del 'Sexual revolution' d'Ares Teixidó amb 29.000 espectadors (1,7%), seguit del 'Catalunya opina' (0,7%) i el '8maníacs' (0,6%).

AudienciesTVCat

AUDIÈNCIA DIUMENGE 19/12

PRIME TIME

TV3 dobla a la competència

  1. La Marató de TV3 (TV3): 292.000 (20,2%)
  2. Película de la semana (La 1): 181.000 (8,5%)
  3. Infiel (Antena 3): 177.000 (9,2%)
  4. Secret story (Tele 5): 158.000 (10,1%)
  5. Cuarto milenio (cuatro): 147.000 (6,6%)

VESPRE

TV3 arrasa amb més d'11 punts de diferència

  1. La Marató de TV3 (TV3): 292.000 (20,2%)
  2. Aquí la tierra (La 1): 195.000 (8,9%)
  3. La Sexta Noticias (La Sexta): 123.000 (6,1%)

TARDA

La Marató deixa a la resta de cadenes sota mínims i Eurovisió Junior punxa estrepitosament (4,3%)

  1. La Marató de TV3 (TV3): 292.000 (20,2%)
  2. Multicine 2 (17.45h, Antena 3): 182.000 (10,1%)
  3. Multicine 1 (Antena 3): 174.000 (10,1%)
  4. Viva la vida (Tele 5): 164.000 (8,9%)
  5. Sesión de tarde (La 1): 102.000 (5,3%)
  6. Home cinema (Cuatro): 92.000 (5,3%)
  7. Eurovisión junior (La 1): 74.000 (4,3%)
  8. La Roca (La Sexta): 71.000 (4,0%)

MIGDIA

TV3 simposa amb contundència

  1. La Marató de TV3 (TV3): 292.000 (20,2%)
  2. La Ruleta de la suerte (Antena 3): 144.000 (10,6%)
  3. Socialité (Tele 5): 141.000 (11,5%)
  4. Cocina abierta Karlos Arguiñano (Antena 3): 99.000 812,1%)

CADENES MÉS VISTES

TV3: 19,8%, Tele 5: 10,2%, Antena 3: 8,4%, La 1: 5,7%, Cuatro: 4,9%, La Sexta: 3,7%, La 2: 2,6%, 8TV: 0,7%

Font: CCMA, Dos30' i AudienciesTVCat

ETIQUETES:

Deixa un comentari