ETAPA FOSCA Bárbara Rey hauria cobrat 5 milions d'euros de Canal 9 a canvi del seu silenci sobre el rei emèrit

Bárbara Rey a 'En Casa de Bárbara' (Canal 9)

El periodista valencià Kiko Arabí assegura que les ordres "venien de molt amunt"

El director del Centre Nacional d'Intel·ligència (CNI) entre els anys 2004 i 2009, Alberto Sáiz, va confirmar aquest diumenge al 'Salvados' de La Sexta, que a la vedet Bárbara Rey hauria estat contractada a Canal 9, l'antiga televisió pública valenciana, a canvi del seu silenci sobre la presumpta relació que havia mantingut amb el rei emèrit, Joan Carles I.

El programa titulat com "una d'espies", va aprofundir en "els xantatges al Rei". Per exemple per mantenir en silenci a Bárbara Rey: "Sí que hi havia algun xantatge sobre la taula. No de diners públics però d'accions en favor cap a ella". L'excap del CNI va revelar a canvi de què es va aconseguir el silenci de la vedet: "Tenia accés a contractes de treball, publicitat, a canvi de no dir que havia tingut una relació íntima. Quan vaig arribar em vaig trobar una situació totalment insostenible, el CNI no estava per a aquestes coses".

Gonzo va entrar a fons en el tema i va preguntar si era cert el rumor que el CNI havia arribat a pagar 25 milions de pessetes, un contracte a TVE i el pagament de 600 milions de pessetes durant 10 anys a la vedette. Saiz va contestar: "Fins on jo sé, del CNI mai van sortir diners públics per a les mans d'aquesta senyora. Sortia de donants externs".

Cinc milions per cinc temporades a Canal 9

"Aquesta persona, per exemple, rebia contractes de treball a la televisió valenciana (Canal 9), per la qual cosa no era diners, ni procedien de comptes a Suïssa. Tenia contractes a televisions autonòmiques, a canvi de silenci", va revelar Saiz. Es tracta del programa 'En casa de Bárbara', emès entre el 2000 i el 2005.

Tot i que Sáiz va assegurar que no es van utilitzar diners públics del CNI, el periodista valencià Kiko Arabí ha explicat a a la cadena successora de Canal 9, À Punt, que la vedet va cobrar cinc milions d'euros per a presentar durant cinc anys 'En casa de Bárbara' a Canal 9.

Un contracte que, segons Arabí es va signar poc després del veto a Bárbara Rey per a participar al programa 'Tómbolade Canal 9, quan ja estava a València i s'havia anunciat que hi participaria. Arabí, que va entrevistar l'actriu hores després, ha explicat que es va traslladar a l'equip que "les ordres venien de molt amunt". "Va entrar la Zarzuela a través del CNI. Que ni pactant ni res, que aquella senyora no podia sortir en antena", ha explicat.

ETIQUETES:

Deixa un comentari