'Equipo de investigación' anuncia el reportatge 'Los cachorros ultras', amb una entrevista a Isabel Peralta, líder falangista que va denigrar als jueus en l'homenatge a la División Azul
Gran moguda a La Sexta. El programa de la catalana Glòria Serra, 'Equipo de investigación', que s'emet cada divendres a les 22.30h, ha llançat un avançament del proper reportatge, que ha generat una forta polèmica a les xarxes socials. Amb el títol 'Los cachorros ultras', Serra i el seu equip emetran una entrevista a la líder falangista Isabel Peralta, que es va donar a conèixer pel discurs d'odi i xenòfob que va fer durant un homenatge a la División Azul.
Es dona el cas que fa només 10 dies, Peralta va ser imputada per la Fiscalia de Madrid per un altre discurs que va fer el 18 de maig en el que atiava la violència contra els migrants marroquins i musulmans. "No deixarem que ens envaeixin, mort a l'invasor", va dir Peralta davant l'ambaixada del Marroc. Per a la Fiscalia es podria tractar d'un delicte d'odi per atiar a la violència. Però fins ara les denúncies contra Peralta han acabat en sac foradat, i han quedat arxivades.
"És el nou rostre del feixisme, admira a Hitler i nega l'Holocaust", diu el tuit que ha servit per promocionar el programa de Glòria Serra. Al tuit també es pot veure un vídeo de l'entrevista, en el que un dels periodistes del programa pregunta: "Com arriba una noia tan jove com vostè, de 19 anys, a simpatitzar i connectar amb uns ideals racistes, homòfobs, excloents… i a defensar totalitarismes i ideals que atempten contra els drets humans?". Per veure el resultat del reportatge, caldrà esperar unes hores, però el fet de donar veu al falangisme, ja ha generat crítiques contra La Sexta, que sempre ha presumit del seu caire progressista.
➡️ Es el nuevo rostro del fascismo
— Equipo Investigación (@EqInvestigacion) November 17, 2021
➡️ Admira a Hitler
➡️ Niega el Holocausto
¿Quién es Isabel Peralta, la falangista del homenaje a la División Azul?
"Los Cachorros Ultras"
Viernes || 22.15h || @laSextaTV pic.twitter.com/KHTcVCWJ8o
El seu pare de La Falange i tertulià d'Ana Rosa Quintana
Isabel Peralta, ha tingut un bon mestre: el seu pare, Juan Manuel Medina, ara tertulià de 'El programa de Ana Rosa' a Tele 5, va formar part d'Alianza por la Unidad Nacional, de La Falange i el 2005 va acabar al PP de Cospedal.
La neonazi Isabel Peralta será entrevistada en La Sexta de Atresmedia. Su padre es tertuliano de Ana Rosa Quintana en Mediaset, se presentó a las elecciones con Falange y acabó de concejal en el PP. Así campa a sus anchas el fascismo en los medios de comunicación en España. pic.twitter.com/ul7cBGGTTU
— Fonsi Loaiza (@FonsiLoaiza) November 18, 2021
La xarxa esclata
Una de les primeres en respondre el tuit del programa ha estat Pilar Rahola, que com sempre s'ha mostrat molt contundent: "Al nazismo NO se le entrevista. Se le COMBATE. Asco, dolor, rabia", ha escrit a Twitter, però ha estat una més entre una multitud.
La Sexta entrevistará a una nazi, Isabel Peralta, y criminaliza las protestas de los trabajadores de Cádiz, cada día se parece más a 13Tv.
— Noa Gresiva (@NoaGresiva) November 18, 2021
La Sexta pasará a llamarse la SSexta.
— Bulldog Punk (@bulldog_punk) November 18, 2021
Las dos últimas entrevistas más sonadas que ha hecho la Sexta han sido a Miguel Bosé, conocido negacionista, en plena pandemia, y a Isabel Peralta, negacionista del Holocausto y reconocida fascista, en pleno auge de la ultraderecha.
— Basil (@Basiluisco) November 18, 2021
Pero eh, es tu tele de izquierdas.
Que el programa 'Equipo de Investigación' de La Sexta vaya a emitir una entrevista a la falangista Isabel Peralta, es una tremenda barbaridad, porque va a dar publicidad a una persona homófoba, racista, franquista, admiradora de Hitler… #YoNoVeréLaSexta
— Ana Hidalgo (@AnaHid46) November 18, 2021
Glòria Serra de baixa per covid?
La sorpresa ha saltat aquest divendres al matí, quan a poques hores de la seva emissió, el programa que tot i no ser en directe, ha anunciat que Glòria Serra no presentaria per primera vegada el programa a causa de la Covid. Ho farà el company de la cadena, Jalis de la Serna.
Por primera vez en 11 años, Glòria Serra no pondrá la voz a 'Equipo de Investigación'.
— Equipo Investigación (@EqInvestigacion) November 19, 2021
Solo la COVID ha podido con ella.@jalisdelaserna será su sustituto ocasional.
¡Recupérate pronto, @gloria_serra! pic.twitter.com/yujnS5XVzC