El diario de Jorge, el programa de Jorge Javer Vázquez a la sobretaula de Telecinco va viure aquest dilluns un moment de gran incomoditat i nervis quan una de les seves convidades es va desmaiar en directe. El presentador de Badalona va reunir quatre germans que s'havien barallat i distanciat després de la mort de la seva mare i el retrobament va provocar un esglai que va acabar amb un bon ensurt.
Primer es van retrobar les tres germanes, que no sabien que el seu quart germà, que vivia a Manchester, també estava al plató de Telecinco. Quan el van veure aparèixer l'home, les tres dones es van llançar a abraçar-lo, i una d'elles es va desplomar al sofà. "S'ha desmaiat de l'emoció", va assegurar Jorge Javier, que va demanar que les càmeres l'enfoquessin a ell.
El personal del programa ràpidament va entrar per intentar socórrer la dona amb una mica d'aigua i al cap d'uns segons va poder recuperar l'alè. "Ja ha tornat! Mare meva quin ensurt ens hem endut!", va reconèixer Jorge Javier en veure que la dona ja respirava amb normalitat.
Una invitada de #ElDiarioDeJorge16S se desmaya en directo pic.twitter.com/CyiAWRrkCQ
— EliamSweet (@eliamsweet) September 16, 2024