Jair Domínguez no es lliura del tot de Vox. L'advocat Jaume Alonso-Cuevillas, que defensa l'humorista, guionista i presentador de l'Està Passant, ha anunciat aquest divendres a la tarda que el partit d'ultradreta espanyolista ha recorregut la sentència de l'Audiència de Barcelona. "Es confirma que l’humor no els acaba de fer el pes. I això que sempre s’ha dit que el sentit de l’humor és senyal d’intel·ligència", ha explicat a través d'una piulada.
Vox a l’atac.
— Jaume Alonso-Cuevillas i Sayrol (JACS) (@JACS_JaumeACS) May 29, 2026
Han recorregut la sentència absolutòria del Jair Domínguez @sempresaludava.
Es confirma que l’humor no els acaba de fer el pes.
I això que sempre s’ha dit que el sentit de l’humor és senyal d’intel·ligència 🤔
L'humorista, presentador i comunicador va quedar absolt en el judici celebrat a l'Audiència de Barcelona contra ell per delicte d'odi el passat 12 de maig. Domínguez va ser denunciat per Vox per haver fet uns comentaris a Catalunya Ràdio ara fa cinc anys. Tot el rebombori creat a partir de la querella presentada pels ultres va quedar en no-res quan el tribunal el va declarar absolt.
En una sentència a la qual va tenir accés El Món de la Tele, el tribunal considera que les declaracions de Domínguez "es defineixen com una reflexió sarcàstica i irònica" i deixa ben clar que l'expressió del "cop de puny a la boca", a parer de la sala, "no té una interpretació literal pròpia d'un acte violent". Per tant, Domínguez va quedar absolt. Jaume Alonso-Cuevillas, lletrat de l'humorista i comunicador, també ho va celebrar a les xarxes. Ara, però, requerirà d'un nou episodi més als tribunals.
Domínguez va declarar el passat 14 d'abril, on va negar que volgués incitar a la violència expressa contra Vox quan va manifestar que calia "combatre'ls amb un cop de puny a la boca" en una columna d'opinió de to "sarcàstic i irònic" a Catalunya Ràdio l’any 2021. Dies enrere havia viscut unes situacions surrealistes amb els Mossos d'Esquadra, que van intentar detenir-lo en diferents indrets erronis.
