Enric Auquer que va participar a sèries com "Cites" i "Com si fos ahir" va parlar de sexe i dels seus compelxes físics: "Vaig tardar a créixer"
El nou late de TV3 no passa pel seu millor moment. Aquest dijous el Zona Franca de Joel Díaz va fer el seu mínim històric amb només 32.000 espectadors i un 3,8%. Tot i això, el programa va comptar amb la visita de l'actor català Enric Aquer (34), guanyador d'un premi Gaudí i un Goya al millor actor revelació.
Per a molts, l'actor de Rupià (Baix Empordà) és conegut pels seus papers a les sèries de TV3 com El Crac, Cites i Com si fos ahir. Divorciat i pare de fos fills, la Carmela i l'Antonio de 7 i 1 anys respectivament, va explicar que té TDH.
Però Auquer va sorprendre parlant de sexe i dels seus complexes físics. "Vaig tardar molt a créixer. Jo no volia fer gimnàstica perquè no em volia dutxar després", va revelar.

"Jo tenia molts complexes. I els meus amics deien que ja tenien semen i ens feiem palles amb els amics per demostrar-ho. Un dia a casa, amb els amics, vaig agafar sabó Sanex i me'l vaig posar a la mà. Aleshores vam començar a masturbar-nos. Quan em va tocar a mi, hi havia tot d'espuma. Vaig fer molt el ridícul".
"Vaig tardar molt a créixer i tenia la tita molt petita i tots tots tenien pèl, i a mi em feia vergonya", va afegir. "Hi havia una noia que m'agradava molt i vam quedar. Jo estava molt nerviós, pensava que ella voldria follar i que jo no podria perquè la tenia petita".
"El dia que vam quedar, vaig anar a la nevera, vaig agafar un carbassó i me'l vaig posar a la motxilla. Vaig pensar que follant, si es girava li podia ficar", va dir entre la cara de sorpresa del presentador. "Per sort després em va créixer", va acabar dient.
Però la conversa va continuar molt pujada de to. "El primer que faig quan entro a una habitació d'un hotel, és fer-me una palla", va reconèixer l'actor. "Jo també ho faig!", va exclamar Díaz. "I saps què? Tinc un ritual. M'agrada masturbar-me a totes les feines que faig i aquí a TV3, també", va afegir Joel Díaz.