El concurs vol mirar d'afegir emoció i competitivitat amb la continuïtat dels dos finalistes de cada programa i un rebot a la fase final
'Atrapa'm si pots', el concurs dels caps de setmana a TV3, presentat per Llucià Ferrer, incorpora novetats a partir del 23 d'octubre per millorar les proves i fer-les més atractives. S'afegeix l'opció de permanència, proves renovades i un 'rebot' a la fase final. Uns canvis que recorden a la dinàmica de l'exitós 'Pasapalabra' d'Antena 3, on els concursants també poden 'rebotar' la paraula, durant la prova final amb un 'pasapalabra' i si no aconsegueixen el pot, poden repetir al programa.
A 'Atrapa'm si pots', són cinc els concursants inicials, que s'enfronten en quatre fases de proves i preguntes diverses, sota la pressió del cronòmetre, per ocupar una de les dues places que donen accés al duel final. A partir d'ara, els dos finalistes de cada programa poden decidir si tornen el dia següent, i s'incrementen així les opcions de guanyar el pot.
Precisament, a la fase final del concurs, en què els dos concursants competeixen per emportar-se el premi, es presenta una altra novetat: l'opció d'un rebot. El rebot permet als finalistes conservar el pot quan no saben la resposta correcta i enviar la pregunta al contrincant. Si aquest sap la resposta correcta, puja un esglaó, però si no la sap, el baixa. El rebot mai no fa perdre el pot a ningú, i és una opció que farà encara més intensa l'experiència de guanyar el gran premi del programa.
El programa, que s'emet cada dissabte i diumenge abans del 'TN vespre', està produït per The Mediapro Studio i és una adaptació per a TV3 del programa d'èxit "Atrápame si puedes", que va començar l'any 2014 amb les seves emissions a ETB2, i ja té versions pròpies a Aragón TV, À Punt, Canal Sur i IB3. "He trobat el format en el qual em sento molt còmode. Em sento com peix a l'aigua", va explicar Ferrer aquest dijous a TV3.
Les audiències
El concurs va tancar la temporada passada amb una audiència mitjana de 214.000 espectadors i un 11,7% de quota de pantalla, sent líder en moltes ocasions. L'entrega més vista va ser l'emesa el diumenge 14 de març del 2021, amb 387.000 espectadors de mitjana i un 15,5% de quota.
