'Tu cara me suena' torna triomfant i Rasel guanya interpretant a Måneskin

La gala va arrencar amb una espectacular actuació en homenatge a Raffaella Carrà amb concursants de totes les edicions

Publicat el 06 de novembre de 2021 a les 09:44
Actualitzat el 06 de novembre de 2021 a les 09:45

La gala va arrencar amb una espectacular actuació en homenatge a Raffaella Carrà amb concursants de totes les edicions

S'ha fet esperar però Manel Fuentes i el seu exitós 'Tu cara me suena', a Antena 3, han tornat amb la seva novena temporada. Amb un inici espectacular en homenatge a la gran Raffaella Carrá, després de la seva mort al juliol d'aquest any i una audiència espectacular: 23,3% de quota a Catalunya.

La gala va arrencar amb sorpresa: Melody, Lorena Gómez, Roko i Cristina Ramos van aparèixer caracteritzades com la Carrá. Però a més, van afegir-se alguns dels millors concursants de cada edició: Carolina Ferre, Arturo Valls, Xuso Jones, Falete, Blas Cantó, La Terremoto de Alcorcón, Soraya i Nerea Rodríguez. Tots ells van sortir a l'escenari per cantar cançons de la italiana com 'En el amor todo es empezar', 'Rumore' i 'Fiesta', entre d'altres. Per acabar, Manel Fuentes, i els quatre membres del jurat, Chenoa, Àngel Llàcer, Carlos Latre i Lolita van unir-se per celebrar els 10 anys del format. "L'esperit de Raffaella Carrá, és l'esperit del programa", va dir el presentador català.

L'actor català, David Fernández, (que va interpretar a Chikilicuatre a Eurovisió), va imitar el "perreo sola" de Bad Bunny. Però el còmic es va confondre amb la lletra i el jurat el va situar en darrer lloc amb un 4. "A mi em tens enamorada amb el teu 'flow'", va dir-li Chenoa.

Rasel guanya amb Maneskin

Itàlia va ser la gran triomfadora de l'estrena de la nova edició del programa, que va alçar a Rasel com a guanyador amb la seva imitació de Maneskin i la seva cançó Zitti e buoni. Però la cantant María Pelaé, que va interpretar a Nathy Peluso, també es va situar com una de les preferides de l'edició. La cantant va aconseguir posar al públic dempeus. "M'ha hipnotitzat des del minut en el qual has sortit", va sentenciar Chenoa.

L'últim en actuar va ser el cantant sevillà del barri de Triana, Rasel que, tot i no saber ni una paraula d'italià, va interpretar la cançó guanyadora d'Eurovisió 2021: Zitti e buoni; de Maneskin. "No sé el que diu, però està 'guapo', va dir el sevillà abans d'actuar. El concursant ho va donar tot amb la seva imitació, fins al punt que va acabar amb els pantalons trencats. Lolita va valorar la dificultat de "cantar en una altra llengua i a tanta velocitat". "Era una cançó on, a part de l'actitud i la resta, era pura energia. I tu has tingut el punt 'canalla' que requeria", va comentar Chenoa.

Els membres del jurat, Carlos Latre li va donar 9 punts, Lolita 12, i Chenoa i Àngel Llàcer 11 punts, el van situar al segon lloc, per darrera de María Peláe que va acumular 47 punts, per 43 de Rasel. Però el vot del públic va capgirar el resultat i Rasel va ser el més votat i finalment guanyador de la primera gala.