Tele 5 es rendeix amb "Café con aroma de mujer" i torna a apostar per "Sálvame"

La cadena privada modifica in extremis la seva graella i retira la sèrie colombiana de 19.15 a 20.00 pel seu fracàs d'audiència

Publicat el 08 de novembre de 2022 a les 12:29

La cadena privada modifica in extremis la seva graella i retira la sèrie colombiana de 19.15 a 20.00 pel seu fracàs d'audiència

Tele 5 s'ha donat per vençuda amb la sèrie Café con aroma de mujer. La telenovel·la colombiana era la gran de la cadena privada per batre a l'estrena de Sonsoles Ónega amb Y ahora Sonsoles a Antena 3, però l'audiència no ha acompanyat. Aquest dilluns la sèrie va fer un baix 6,1% de quota a Catalunya, mentre Sonsoles va fer un 11,9% i el Planta baixa d'Agnès Marquès un 9,8%.

Amb aquestes xifres, la direcció de Mediaset ha decidit retallar la sèrie i tornarà a apostar per Sálvame fins a les 20h. I és que el programa del cor segueix amb bones xifres, un 14,4% aquest dilluns. Per tant, Jorge Javier Vázquez i el seu equip es tornaran a batre amb Sonsoles.

Pel que fa a la ficcó es mantindrà de 20 a 21h a l'espera del nou concurs que prepara amb Christian Gálvez i que es dirà 25 palabras. Per tant, la sèrie tindrà el difícil repte de lluitar contra Pasapalabra i l'Està passant de Toni Soler que aquest dilluns va fer el seu rècord amb un 18,8% i va liderar la franja abans del TN Vespre.

El fracàs de la sèrie de Tele 5, ha estat tal, que Antena 3 ho va aprofitar fa pocs dies per llançar un dard amb ironia. "Se m'han tret les ganes de prendre cafè", va dir Miguel Lago durant l'emissió del programa d'Ónega.