La cadena de Mediaset anuncia dos pel·lícules de catàstrofes relacionades amb un volcà i els espectadors es posen les mans al cap
L'erupció del volcà a l'illa canària de La Palma, està més actiu i explosiu que mai i les cadenes no volen deixar escapar l'oportunitat de retransmetre en directe tot el que passa. Durant la setmana, els principals rostres de les cadenes espanyoles com Susana Griso, Pedro Piqueras o fins i tot la tertuliana de 'Sálvame', Lydia Lozano, s'han desplaçat a l'illa per informar, no sense polèmica. Uns per la seva proximitat a la lava i la manca de protecció, i els altres per buscar el xou enmig de la tragèdia. Aquest divendres, Cuatro i La Sexta van fer especials en directe de 'En el punto de mira' i de 'Equipo de investigación', en directe des de l'illa.
.@puntodemira_tv muestra por primera vez en directo el volcán de La Palma con visión nocturna#PuntoLaPalma
— Cuatro (@cuatro) September 24, 2021
https://t.co/6oRXzsVWPO
Polèmica amb Cuatro
Però l'afany de les cadenes privades per omplir hores de pantalla parlant sobre el volcà, no té límits. Cuatro ha programat dues pel·lícules relacionades amb la catàstrofe natural que viu l'illa. Serà aquest dissabte, a partir de les 15.45h, amb els films ‘Un poble anomenat Dante’s Peak’, on un vulcanòleg alerta de l'activat sísmica de la zona i la possible erupció i a continuació ‘Alerta Roja’, on un volcà entra en erupció després d'anys adormit. Dos títols que fan reviure la dramàtica situació que viu l'illa canària. La cadena de Mediaset intentarà esgarrapar audiència però la tàctica ja ha estat durament criticada per alguns espectadors a les xarxes socials, que acusen la cadena de falta de sensibilitat. "És vomitiu", "No teniu vergonya", "Feu fàstic", han escrit alguns usuaris.
Vomitivo q las teles aprovechen el volcán para emitir películas de volcanes.
— ᗰIᒪᗩᑎᗩ ᗷOᑎITᗩ 🦋💙📚🔍 (@BonitaMilana_) September 23, 2021
Verdad @cuatro ????
Qué poca vergüenza tiene @cuatro @GrupoMediaset de anunciar la película "Un pueblo llamado Dante's peak" en pleno debate sobre #LaPalma #VolcandeLaPalma #volcanCumbreVieja. Para el que no lo sepa, la peli va sobre cine catastrófico y en esa, un volcán la lía padre. Qué asco dais.
— Beneharo (@Beneharo) September 23, 2021
Todo el mundo con el alma en vilo por lo de La Palma y @cuatro nos propone un fin de semana con dos películas de destrucción provocada por volcanes... Todo en orden
— Javi López (@fjldelafuente) September 24, 2021