La cadena de Mediaset retira el programa de Jesús Vázquez després de la seva baixa audiència i aposta per Bertín Osborne
Tele 5 no para per a disgustos. La majoria de les seves apostes per a la temporada estan sent un fracàs i TV3 i Antena 3 s'han fet amb el lideratge de l'audiència a Catalunya i a Espanya, respectivament. La cadena privada, acostumada a lliurar batalla fins a l'última dècima d'audiència, acaba d'anunciar canvis dràstics en la seva programació.
El primer arribarà aquest dilluns, desapareix 'Idol Kids', que es va estrenar fa només tres setmanes, i que es va enfonsar en la seva darrera emissió (un 7,9% a Catalunya i un 9,9% a Espanya). Al seu lloc, Tele 5 estrenarà el programa d'entrevistes de Bertín Osborne, 'Mi casa es la tuya' amb Ana Obregón com a convidada estrella. No serà l'únic canvi de Mediaset per aquest dilluns, a Cuatro, desapareix 'Planeta Calleja' per 'First Dates Crucero'.
Uns moviments, que no ho tindran fàcil a Catalunya, on Quim Masferrer i el seu 'El Foraster', escombren a la competència amb xifres al voltant del 25%.
'Tierra amarga' salta a la nit dels dimecres
L'altra cadena privada, Antena 3, tampoc vol posar-li les coses fàcils a Tele 5 i també acaba d'anunciar de forma inesperada, un altre canvi: l'exitosa sèrie turca 'Tierra amarga', emetrà un capítol especial aquest dimecres a les 22.45h. Amb aquest moviment, la privada mirarà d'exportar l'èxit que cada tarda aconsegueix contra 'Sálvame', i restar espectadors al segon episodi de 'Pasión de gavilanes, la gran aposta de Tele 5. L'estrena de la sèrie colombiana de Tele 5 va aconseguir un bon 16% a Espanya, però només un 10,9% a Catalunya, per sota d''El llop' de TV3 (12,2%).
🗣 "Es urgente que Züleyha muera".
— Pecado Original (@PecadoriginalA3) February 19, 2022
💥 Llega un momento decisivo en la vida de Züleyha.
📺 El miércoles a las 22:45h CAPÍTULO ESPECIAL de #TierraAmarga en Antena 3. https://t.co/CcaAMV408s pic.twitter.com/VgbWtelfUc
Ana Obregón trenca el seu silenci
El retorn de 'Mi casa es la tuya' suposarà escoltar per primera vegada a Ana Obregón, després del seu llarg dol per la mort del seu fill Álex Lequio. "He estat forta quan el meu fill em necessitava. Ara no", diu Obregón a Bertín en un vídeo promocional. "Em perdono la vida tots els dies", afegeix n un altre. "Ha estat l'entrevista més dura de la meva vida", va reconèixer Osborne en unes declaracions recents.
.@anitaobregon a @BertinOsborne: "Yo he sido fuerte cuando mi hijo me necesitaba. Ahora no".
— Mi casa es la tuya (@micasaeslatuya) February 18, 2022
Muy pronto, en @telecincoes #MiCasaEsLaTuya pic.twitter.com/cc87kt3SDk