"On és la pasta?", el nou concurs de TV3 i Mediapro amb Gerard Romero

"Seríeu capaços de trobar 10.000 euros amagats a casa vostra en 30 minuts?", es pregunta la cadena sobre el nou format

Publicat el 14 de març de 2024 a les 09:58
Actualitzat el 15 de març de 2024 a les 00:40

Gerard Romero (38) presentarà On és la pasta?, un nou concurs amb la productora Mediapro, l'empresa que també s'encarrega de l'Atrapa'm si pots de Llucià Ferrer. "Seríeu capaços de trobar 10.000 euros amagats a casa vostra en 30 minuts? Si ets dels que creu que aquest és el teu concurs, t'esperem", explica la cadena sobre el nou format encara sense data d'estrena.

El seu presentador serà el popular streamer i periodista esportiu Gerard Romero que actualment lidera el canal de Twitch JijantesTV, que ja acumula més de 700.000 seguidors. Un impacte que el va dur a ser un dels participants, fundadors i presentadors de la Kings League de Gerard Piqué.

El nou espai tindrà un pressupost de 652.000 euros. Romero, que actualment també col·labora a diversos espais del canal Esport3 i al Tot es mou d'Helena Garcia Melero, farà ara el salt a TV3. Un mateix camí que han seguit altres influencers catalans com Laura Escanes, que repetirà al capdavant de la segona temporada de La travessa, o el mateix Miki Núñez, que s'estrenarà com actor a la sèrie Jo mai mai.

En un nou vídeo fet públic a les xarxes socials de 3Cat, Romero avança com funcionarà el nou concurs: "Els hi amagarem 10.000 euros per tota la casa i tindran 30 minuts per trobar tots els amagatalls. Això i molt més aviat a 3Cat".

Sortida polèmica de RAC1

La carrera professional del periodista i creador de contingut manresà es va iniciar a l'emissora RAC105 i més endavant a les retransmissions dels partits d'El Barça juga a RAC1 de Joan Maria Pou. Però desavinences amb el presentador del Grup Godó, va desencadenar la seva sortida després de catorze anys. El mateix Romero va arribar a afirmar que ell molestava al locutor principal del Barça a RAC1.

"Ell considerava que jo havia canviat una mica i que de vegades volia tenir protagonisme quan el que ho hauria de tenir és el. No m'ho va dir, però amb el temps... I no passa res eh, ho entenc", va reblar.

"Busquem famílies, amics, parelles... grups de persones de tot tipus que visquin junts i treballin en equip per aconseguir la màxima quantitat de diners. Si els trobeu, són vostres", va explicar TV3 sobre el procés de càsting del nou format. Cal recordar que Mediapro també havia estat l'escollida per gestionar la nova plataforma 3Cat per més d'11,7 milions d'euros i que durant l'any 2024 entrarà en la seva fase i versió definitiva. A això, cal afegir-hi els 2,7 milions d'euros que la productora s'endú per fer l'actual temporada de l'Atrapa'm si pots.