Després de l'èxit de vendes, amb les entrades exhaurides en una setmana, el programa n'ha programat un segon per a l'endemà, el diumenge 17 de juliol
Després de l'èxit de vendes del primer concert, amb les entrades exhaurides en una setmana, Eufòria ha arrencat la seva primera semifinal amb l'anunci que diumenge 17 de juliol, hi haurà un segon concert al palau Sant Jordi. Els fans del programa tindran, doncs, una segona oportunitat per gaudir en directe de tots els concursants del talent show de TV3.
Les entrades del primer concert amb tots els concursants del 16 de juliol es van exhaurir en pocs dies; només en les primeres 24 hores ja se'n van vendre gairebé 13.000. Davant d'aquesta allau de demanda es va haver d'eixamplar l'aforament. Però no n'hi ha hagut prou.
Així doncs, i perquè ningú que ho vulgui es quedi sense poder gaudir dels concursants, el diumenge 17 de juliol, a les 17.30, una mica més d'hora que l'anterior, per facilitar la logística a totes les famílies que vinguin d'arreu de Catalunya, tindran una segona oportunitat.
Les entrades per a aquest segon esdeveniment, que també serà al Palau Sant Jordi, s'han posat a la venda aquest mateix divendres a la nit, durant la primera semifinal. Al web del programa s'hi pot trobar tota la informació relacionada amb els concerts i l'enllaç a la plataforma de compra.
Sold out del primer concert d’Eufòria!
— Eufòria (@EuforiaTV3) June 3, 2022
Vosaltres ho heu volgut: tindrem segon concert!
17/07/2022. 17.30 hores. Palau Sant Jordi. BCN. Preus a partir de 18 euros!
Tota la info aquí:https://t.co/LroiyCVf14#EufòriaTV3 pic.twitter.com/8Y55fvdq47