De columnista a tertulià: Mariano Rajoy fa el salt a la tele

L'expresident del govern espanyol, Mariano Rajoy, farà de tertulià en un programa de la televisió

Publicat el 02 de juliol de 2024 a les 10:57
Actualitzat el 02 de juliol de 2024 a les 13:26

Des que l'expresident del govern espanyol, Mariano Rajoy, va deixar de ser-ho, ha estat present en diferents programes de tele o ràdio, generalment com a entrevistat. Entre d'altres, Rajoy és sovint recordat per algunes de les seves frases cèlebres i inconnexes que quedaran per la posteritat com ara: "Es el alcalde el que quiere que sean los vecinos el alcalde", deia l'any 2015 a Zamora.

I és que l'expresident ha deixat moments memorables allà on anava. Ja fa temps que ha canviat el discurs oral per l'escrit i és columnista a El Debate, on escriu periòdicament sobre futbol. Ho va fer pel mundial de Qatar l'any 2022 i ara, sobre l'Eurocopa.

Uns articles que són continguts de tertúlia i debat en alguns programes de televisió com ara La mirada crítica, presentat per Ana Terradillos. Els seus col·laboradors van fer certa broma sobre la presència de l'expresident en programes on s'analitzen els partits de La Roja fins que la seva presentadora els va sorprendre: "Vindrà aquí", va mencionar durant l'emissió.

De fet, Terradillos ha preguntat a la direcció del programa per convidar al polític i han confirmat que estava gestionant la seva presència. Així doncs, és més que possible que Rajoy sigui el tertulià convidat per comentar el partit de quarts o semifinals de l'Eurocopa que es disputa a Alemanya fins al 14 de juliol.