Bad Gyal confessa a Marc Giró la seva addicció per un programa de TV3: «És de psicòpata»

Televisió

La cantant catalana visita el "Late Xou" per promocionar el seu darrer àlbum i la gira que realitzarà a partir del 2026

Publicat el 03 de desembre de 2025 a les 12:53

Bad Gyal i Marc Giró en un mateix espai és una bomba televisiva absoluta. La reina de la música urbana a l'estat espanyol i un dels comunicadors més estimats de la graella, ambdós catalans, van protagonitzar una gran conversa en el Late Xou d'aquesta setmana a La 1. La de Vilassar de Mar va promocionar el seu darrer tema, el seu últim disc i la futura gira que realitzarà el 2026.

La conversa, com no podia ser d'una altra manera, va anar d'un tema a l'altra amb la particular capacitat de Giró de connectar amb els seus convidats i amb l'audiència que el mira -que no és poca, en una franja tan complicada com és la de la matinada-. Ara bé, durant l'entrevista, l'Alba Farelo va confessar mantenir una gran addicció amb un dels programes estrella de TV3. 

La cantant va admetre que està completament enganxada a Crims i a les trames de true crime que relata Carles Porta amb tot el seu equip. "Que algun criminòleg que treballi al programa em digui si el fet que m'adormi escoltant-lo és de psicòpata", va explicar Bad Gyal, fent broma sobre la seva capacitat per poder tancar els ulls i adormir-se mentre apareix qualsevol trama criminal d'algun episodi del 3Cat. Giró ha volgut insistir en el tema i li ha preguntat per què li agrada tant aquesta producció.

 

Ella mateixa ha estat molt clara: les trames l'enganxen. Ara bé, Bad Gyal també ha confessat que ha arribat a treure alguns capítols per la duresa d'allò que explicaven. Tot i que s'adormi "per culpa de les musiquetes, les veus i la il·luminació", quan es desperta o quan intenta reenganxar-se, torna al mateix lloc on es va adormir. No es perd ni una. "Em quedo adormida i al dia següent ho torno a posar on em vaig clapar", ha confessat. Fins i tot ha conclòs el tema amb una frase marca de la casa: "Fuck melatonina, posa't Crims".

Farelo ha parlat de molts altres temes durant l'entrevista, com la reverència que ella i Giró tenen per a una figura televisiva (i del món de les celebritats) com és Belén Esteban o, fins i tot, va atrevir-se a pelar una mandarina amb les seves mans.

El motiu? Des de fa molts anys, es va fer viral una pancarta en un dels seus concerts que deia: "Com et lies aquests porros tan grans amb aquestes ungles, Bad Gyal". A ella li va fer molta gràcia i des de llavors els seus fans, especialment a les xarxes, fan referència a les seves ungles postisses. Així, amb aquest context i pretext de rerefons, Giró va retar-la a que intentés pelar una mandarina amb les ungles que duia durant el programa. L'escena va ser realment còmica.

Escull El Món de la Tele com la teva font preferida de Google