La periodista Raquel Sans ha fet parada al Col·lapse de TV3 per celebrar els seus 5.000 telenotícies, una xifra que l'ha convertit en la presentadora que més cops s'ha situat al capdavant dels informatius de la televisió pública. Amb motiu de la fita, Ricard Ustrell ha aprofitat per repassar amb ella la seva trajectòria, des dels seus inicis al TN matí fins a l'actualitat. Aquest dissabte a la nit tots dos han recordat els moments que més han marcat Sans, la seva etapa com a corresponsal als Estats Units, però també la seva faceta com a cantant... Un dels secrets més ben guardats de la periodista.
"Al principi tens molts nervis i et veus molt inexperta, el que passa és que he tingut el coixí i el suport d'una redacció meravellosa, que és com una família ja", ha admès Sans per argumentar els 20 anys que fa que és a la Corporació Catalana de Mitjans Audiovisuals (CCMA). "Fa impressió això", ha dit, en veure's -com poques vegades passa- entrevistada i no entrevistadora. La catalana ha dit estar sorpresa pel camí fet, perquè "vas fent de mica en mica, cada dia la pifies amb alguna cosa, n'aprens... És una feina de formiga", ha considerat en conversa amb Ustrell.
"És clar, és que jo no ho havia comptat a ser aquí tants anys i quan t'ho diuen de cop...", ha confessat entre riures de complicitat amb el presentador. La clau de la professió, per a ella, és la verificació, "absolutament necessària". En una societat que, a parer seu està fragmentada, també ha assenyalat que el "diàleg" serà essencial després de les eleccions del 12-M: "És una feinada, els equips de TV3 ja ens hem posat a treballar", ha explicat sobre la cobertura que farà l'emissora.
Si ja era molt fan de la banda de #Collapse3Cat, avui amb la @raquelsans ha sigut genial. pic.twitter.com/XLDQ5oB9bK
— Mireia Segú Soliva (@Mirsegu) March 16, 2024
Sobre la seva part més artística, ha revelat a l'audiència que de petita volia ser des d'actriu fins a pilot de motos. Uns plans, però, que ha dit que ja estan "completament descartats" amb mig somriure. "Canto perquè m'agrada cantar i cantava amb les meves germanes, cada cop tinc menys vergonya gràcies a l'edat i als 5.000 TN, que no tenia abans", ha expressat la presentadora. Ha estat en aquest precís moment que Ustrell li ha demanat una actuació en directe i ella, ràpidament, ho ha acceptat.
"Jo les coses les faig bé", ha alertat al públic abans de cantar. I dit i fet, mai millor dit. Sans ha fet una molt bona (i improvisada) actuació que ha deixat tothom bocabadat. Acompanyada d'una banda professional que ha qualificat "de luxe", ha cantat un dels temes més icònics de Nancy Sinatra. "Quina meravella", ha resolt Ustrell després d'escoltar-la. "Això és per passar l'estona, per divertir-se", ha volgut treure-li importància la catalana.
#Collapse3Cat #Euforia3Cat #RaquelSansDuran Fantàstica la Raquel Sans cantant! Ella si que ha afinat. Amb això ja ho he dit tot.
— Maria Teresa Figa (@tr3sacat) March 16, 2024