Els "The Tyets" parlen sobre el seu fulgurant èxit que ha fet cantar en català a Ibai Llanos

"Ens guardem la bala del Sant Jordi per fer un xou a l'altura de Madonna, han revelat els cantants de Mataró

Publicat el 29 de juny de 2023 a les 13:02
Actualitzat el 29 de juny de 2023 a les 17:17

La música catalana viu un moment dolç gràcies a la cançó de The Tyets "Coti x Coti". Un tema que fusiona la música urbana més actual amb la sardana i que ha acumula més de 10 milions de reproduccions a Spotify. Aquest dijous, el grup ha passat pels micròfons de Jordi Basté a RAC1 on han aprofitat per presentar la cançó de l'estiu de l'emissora.

El duet del Maresme ha adaptat el seu tema Let me alive per fer-ne una nova versió per a la ràdio. "És una cançó molt diferent de les que hem fet sempre. És reagge, és més acústica", han explicat els cantants.

Però a banda del nou tema, els The Tyets també han parlat de la seva fulgurant carrera musical i la gran repercussió que han tingut en qüestió de mesos: "El més bèstia que ens ha passat fins avui és el vídeo que va fer l'Ibai Llanos cantant el remix del "Coti x Coti". Aquest noi té una magnitud estratosfèrica", han reconegut, fent referència al moment en què el popular streamer basc va cantar la seva cançó al seu canal de Twitch. I no ha estat l'únic, la cantant Aitana o la influencer Dulceida també l'han cantada a les seves xarxes socials.

"Només tenim 25 anys"

Després d'això, Basté els ha volgut preguntar com estan gestionant "això tan gros". "Seguim vivint a Mataró amb els mateixos amics de sempre i amb les nostres parelles. Això ens fa tocar de peus a terra. El dia a dia no ens ha canviat gaire", han explicat ells.

L'última vegada que van fer un concert amb 3.000 entrades les primeres 1.000 van durar 10 minuts i les següents es van acabar amb menys d'una setmana", han explicat els mataronins. "No volem fer el Palau Sant Jordi gran perquè tenim 25 anys i què fas després d'això? Ja el farem no hi ha pressa", han assegurat.

"El projecte dels Tyets sempre ha anat molt pas a pas i creiem que fer un Sant Jordi Club és una bona manera de fer un bon final de gira. Serà brutal però ens guardem la bala del Sant Jordi per fer un xou a l'altura de Madonna", han afegit De Ramon i Coca. 

The Tyets aquest dijous a RAC1

Escolta l'àudio aquí: